עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק מאזדה 3 המחודשת

מאזדה 3 המחודשת הגיעה לישראל עם עיצוב מעודכן ומערכות בטיחות משודרגות. המחיר נותר ללא שינוי ומתחיל ב-132 אלף ש"ח

מאזדה מתחילה בימים אלו לשווק בישראל את המהדורה העדכנית של ה-3, זאת לאחר מתיחת פנים קלה אותה עברה המכונית לפני מספר חודשים. מתיחת הפנים אותה עברה מאזדה 3 הסתכמה בעיקר במספר שינויים קוסמטיים קלים בחזית ובהוספת מערכת הנקראת G Vectoring Control, המרסנת את תנודות המרכב על ידי חלוקה של כוח המנוע.

מתיחת הפנים הייתה הזדמנות גם לשדרג את הציוד הבטיחותי של מאזדה 3. מעתה כל הגרסאות יצוידו בתאורת LED אדפטיבית בחזית, מערכת התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית המסוגלת לזהות מעתה גם הולכי רגל, מערכת התרעה על סטייה מנתיב ומערכת אקטיבית לשמירה על נתיב (למעט ברמת הגימור הבסיסית). רשימת האבזור שודרגה גם היא, כאשר מעתה בכל רמות האבזור ישנם לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגה עילית צבעונית וחישוקים קלים בקוטר "18.



מאזדה 3 תמשיך להגיע ארצה עם מנוע 1.5 ליטר המספק 120 כ"ס, אך המנוע העיקרי יהיה בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 165 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה ויוצעו במרכבי 4 דלתות סדאן ו-5 דלתות האצ'בק.

המחירים נותרו ללא שינוי ויתחילו ב-132 אלף ש"ח גרסת ה-1.5 ליטר ברמת גימור "קומפורט" או עבור גרסת ה-2.0 ליטר ברמת גימור "ספורט". גרסת ה-2.0 ליטר תגיע גם ברמות גימור "קומפורט" ו"פרימיום" (הכוללת גם ריפודי עור) שמחירן יהיה 135 ו-143 אלף ש"ח בהתאמה. אין הבדל במחירי מרכב הסדאן וההאצ'בק.

Facebook Comments