עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מבחן דרכים: סיטרואן קקטוס

סיטרואן קקטוס עבר מתיחת פנים והתברגן. העיצוב הנועז התמתן ובתמורה מובטח שיפור בנוחות ובאיכות החיים שתהפוך אותו לרכב הרבה פחות מחוספס. האם הוא עדין שומר על האופי הקוצני?

דגם: סיטרואן C4 קקטוס
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים:
2018
קטגוריה: קרוסאוברים עירוניים
מחיר התחלתי: 110 אלף ש"ח
מחיר דגם נבחן: 115 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: קיה סטוניק, סיאט ארונה, אופל קרוסלנד, סיטרואן C3 איירקרוס, סוזוקי ויטארה


בין שלל רכבי הקרוסאובר המעוצבים הצליחה סיטרואן קקטוס להתבלט בזכות סגנון ואופי מיוחד משלו. הקקטוס החל את דרכו כרכב תצוגה מעניין בתערוכת פרנקפורט 2013, ומהר מאד הבשיל לדגם סדרתי הנושא איתו בשורה שחיסכון לא בהכרח חייב להיראות זול.

הקקטוס הציע עיצוב ייחודי ומושקע, פתרונות מעניינים כמו כריות ה-AirBump להגנה על הדלתות ותא נוסעים מינימליסטי ומגניב. הודות לשימוש בחלקים מן המדף יכלה סיטרואן להציע את הקקטוס בתמחור תחרותי שהפך אותו לקרוסאובר "לואו קוסט".

הזמן חלף, קטגוריית המיני קרוסאוברים הפכה להיות עמוסת מתחרים וגם בסיטרואן שינו כיוון מחשבתי בעקבות הצלחת קבוצת PSA. אחרי שהופסק יצורה של סיטרואן C4 הכושלת הוחלט כי הקקטוס ינסה למלא את החלל שהותירה כתור האצ'בק משפחתית. בהתאם לך עבר הקקטוס מתיחת פנים משמעותית שהפכה אותו למתון יותר בעיצובו, אך עם הבטחה לאיכות חיים ונוחות משופרת. יצאנו לבדוק האם למרות ההתברגנות הוא עדין שומר על אפיו המדליק.

 

 

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments