עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

שברולט מאליבו המחודשת הגיעה לישראל

המשפחתית הגדול של שברולט נחתה בארץ במהדורתה העדכנית, עם תיבת הילוכים רציפה חדשה, מפרט בטיחות משופר ורשימת אבזור ארוכה מבעבר. המחיר התייקר ומתחיל ב-175 אלף ש"ח

דגם: שברולט מאליבו
שנת השקה: 2015
מתיחת פנים: 2018
קטגוריה: משפחתיות גדולות
מחיר התחלתי: 175 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: סקודה סופרב, מאזדה 6, יונדאי סונטה, פיג'ו 508, סובארו B4


שברולט מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את המאליבו המחודשת, לאחר מתיחת פנים אותה עברה בשנה שעברה. למרות שמדובר במתיחת פנים של אמצע החיים, העדכון אותו עברה שברולט מאליבו מינורי יחסית. מלפנים ניתן להבחין בשבכה מעודכנת ומודגשת יותר ויחידות תאורה חדשות בעלות חתימת LED עדכנית. בתא הנוסעים ישנה מערכת מולטימדיה חדשה בעלת מסך "8 כסטנדרט, כשבשברולט מבטיחים גם שיפור באיכות החומרים וברמת בידוד הרעשים.

השינוי המכאני המשמעותי הוא בדמות תיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה המחליפה את התיבה האוטומטית הפלנטרית בעלת שישה יחסי העברה אשר שימשה את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו, שהוא היחיד איתו משווקת המאליבו בישראל. המנוע נותר ללא שינוי מהותי ומספק 163 כ"ס, כשגם נתוני הביצועים דומים: 9.5 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

שדרוג משמעותי נעשה בתחום הבטחות, כשמעתה מגיעה שברולט מאליבו ארצה כשהיא מצוידת כסטנדרט נוסף ל-10 כריות אוויר גם במערכת בלימת חירום אוטונומית במהירות עירוניות, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב, התרעה על תנועה בשטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור ותאורת אור גבוה אדפטיבית.


אבזור ומחיר
שברולט מאליבו המחודשת תשווק בארץ בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית היא LT+  ומחירה של שברולט מאליבו ברמת גימרו זו הוא 175 אלף ש"ח. רמת גימור LT+ כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע התומכת בממשקי אפל וגוגל, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חימום לגלגל ההגה, חיישן אורות, חיישני חניה אחוריים מקוריים, מפתח חכם עם הנעה מרחוק, מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום למושבים וחישוקים קלים בקוטר "17.

מעליה נמצאת רמת גימור LTZ שבה בתוספת של 10,000 ש"ח מתווספים מראה מרכזית מתכווה אוטומטית, ריפודי עור וגג פנוראמי חשמלי.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments