עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק פורד אדג' המחודש

דלק מוטורס מתחילה לשווק בישראל את פורד אדג' המחודש שזכה למתיחת פנים לפני כשנה עם עיצוב עדכני ושדרוג לאבזור הבטיחות. ויש גם גרסת ST ספורטיבית עם 330 כ"ס

דגם: פורד אדג'
שנת השקה: 2015
מתיחת פנים: 2018
קטגוריה: קרוסאוברים גדולים
מחיר התחלתי: 225 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: יונדאי סנטה פה, קיה סורנטו


לאחר מספר שנים לא קלות, מנסה דלק מוטורס להחזיר את פורד למרכז הבמה בשוק הרכב הישראלי. אחד התחומים העיקרים בו תתרכז פורד בשנים הקרובות הוא תחום הקרוסאוברים ורכבי הפנאי, ועד להגעת קוגה ואקספלורר החדשים מתייב בישראל פורד אדג' המחודש, אשר עבר בשנה שעברה מתיחת פנים מקיפה ראשונה מאז הוצג הדור הנוכחי בשנת 2015.

פורד אדג' זכה לעיצוב עדכני עם לזית אגרסיבית יותר ויחידות תאורה חדשות מבחוץ, כשמבפנים קיבל עיצוב מחודש לקונסולה המרכזית ומערכת מולטימדיה עדכנית. שדרוג משמעותי לא פחות נעשה בתחום הבטיחות, כשמעתה מגיע האדג' כסטנדרט עם מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב (התראה בלבד ברמת הגימור הבסיסית), זיהוי עצמים בשטחים מתים, תאורת אור גבוה אדפטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית (למעט ברמת הגימור הבסיסית).


הביצועים
מתחת למכסה המנוע מציע מעתה פורד אדג' מנועי טורבו חדשים. את מקום מנוע ה-3.5 ליטר V6 מחליף מעתה מנוע 2.0 ליטר טורבו מסדרת "אקובוסט" המספק 248 כ"ס ו-39.8 קג"מ, כשהוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שמונה יחסי העברה. גרסת הנעה זו מגיעה ארצה עם הנעה קדמית בלבד, ונתוני הביצועים בגרסה זו הם 8.2 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.

לצד הגרסה הרגילה, מוצע מעתה פורד אדג' גם בגרסת ST ספורטיבית, שבה נוסף על סממני עיצוב ספורטיבים מבחוץ ומבפנים וכיול מתלים ספורטיבי ישנו גם מנוע V6 מוגדש טורבו בנפח 2.7 ליטר המספק 330 כ"ס ו-54.5 קג"מ המועברים לארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה. בגרסה זו מאיץ פורד אדג' ל-100 ב-6.9 שניות ומגיע למהירות מרבית של של 209 קמ"ש.



אבזור ומחיר
פורד אדג' עם מנוע 2.0 ליטר טורבו מוצע בישראל בשלוש רמות גימור. כבר ברמת הגימור הבסיסית SEL פלוס שמחירה 225 אלף ש"ח כוללת רשימת האבזור של האדג' בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם עם הנעה מרחוק, פנסי LED קדמיים, דלת תא מטען חשמלית, מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, גג שמש פנורמי וחישוקי "18.

רמת הגימור האמצעית היא "טיטניום" שמחירה הוא 275 אלף ש"ח ובה מתווספים מערכת שמע של הרמן קרדון, הגה מתכוונן חשמלית, ריפודי עור  וחישוקי "19. בתוספת של 20 אלף ש"ח נוספים ניתן לקבל את רמת הגימור הבכירה "טיטניום פלוס" שב ישנם גם אוורור למושבים הקדמיים, חימום למושבים האחוריים, מצלמה קדמית וחישוקי "20.

מחירו של פורד אדג' ST עומד על 320 אלף ש"ח ורמת האבזור שלו זהה לזו המצויה ברמת "טיטניום פלוס" למעט סממנים עיצוב ספורטיביים, מושבים ספורטיביים וחישוקים ייחודיים לדגם זה.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments