עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק הגולף GTI המחודשת

הגרסה הספורטיבית של פולקסווגן גולף זכתה למתיחת פנים, תוספת כוח ומערכות בטיחות משודרגות. המחיר: החל מ-215 אלף ש"ח

לפני כחודשיים החלה פולקסווגן לשווק בישראל את הגולף המחודשת, זאת אחרי מתיחת פנים של אמצע החיים אותה עברה המכונית בסוף השנה שעברה. כעת מצטרפת אל הגרסאות ה-1.4 ליטר העממיות גרסת ה-GTI הספורטיבית לאחר שגם היא זכתה במקביל למסכת עדכונים.

כמו דגמי הגולף הרגילים, גם ה-GTI קיבלה חזית עדכנית עם יחידות תאורה חדשות, פנסי LED מאחור, ובתא הנוסעים ישנה כעת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בקוטר "8 ותאימות לממשק Apple Car. בתחום הבטיחות נעשה שינוי משמעותי יותר, כאשר מעתה מערכת התרעת התנגדות עם בלימת חירום אוטונומית הינה ציוד סטנדרטי, אליה מצטרפת גם בקרת שיוט אדפטיבית.



ה-GTI המחודשת זוכה גם למנוע משודרג המפיק 10 כ"ס ו-0.7 קג"מ יותר מבעבר, ובסך הכל 230 כ"ס ו-35.7 קג"מ. תוספת הכוח הביאה לשיפול קל בביצועים, כאשר התאוצה ל-100 התקצרה בעשירית שניה ל-6.4 דניות והמהירות המרבית עלתה ב-4 קמ"ש ל-248 קמ"ש. נתונים אלו מתייחסים לגרסה בעלת תיבת הילוכים כפולת מצמד עם שישה יחסי העברה שהיא הגרסה העיקרית שתשווק בארץ. הגרסה הידנית לא תשווק כרגע בישראל וחבל, זאת על אף שהגיעה בעבר באופן סדיר או בהזמנה מיוחדת. לאחרונה הוכיחה GTI אחרת, ה-308GTI של פיג'ו, כי בהחלט יש מקום בשוק המקומי לקומפקטיות חמות בעלות תיבת הילוכים ידנית.

מחירה של הגולף GTI המחודשת עומד על 215 אלף ש"ח למרכב 5 דלתות, התייקרות של כ-5,000 שקלים ביחס לעבר. מחירה של הגולף GTI במרכב 3 דלתות נמוך ב-6,000 שקלים. רמת האבזור הסטנדרטית כוללת גם מפתח חכם, גג שמש חשמלי וחישוקי "17 כאשר בתוספת תשלום ניתן לקבל מתלים אדפטיביים, ריפודי עור, פנסי LED עוקבי פניה וחישוקים מוגדלים.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments