עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

סיאט לאון קופרה המחודשת עולה על הכביש

סיאט מתחילה לשווק בישראל את הגרסה המעודכנת של הלאון קופרה. המחיר: החל מ-224 אלף ש"ח

בצמוד לתחילת שיווקה של הגולף GTI המחודשת, מתחילה סיאט לשווק את הלאון קופרה המחודשת, מי שהפכה בשנים האחרונות להיות הספורטיבית הנמכרת ביותר בישראל. משפחת הלאון כולה עברה מתיחת פנים קלה בסוף השנה שעברה והגיע לישראל גם היא לאחרונה. הקופרה זכתה גם היא לאותם דגשים של מתיחת הפנים המסתכמים בחזית בעלת עיצוב עדכני ומערכת מולטימדיה משודרגת בתא הנוסעים.

הקופרה זכתה גם לשדרוג מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר שהספקו עלה ל-300 כ"ס, אך בישראל אנו מקבלים גרסה מופחתת הספק המותאמת לארצות חמות עם רק 290 כ"ס. במכל מקרה, מדובר בתוספת של 10 כ"ס בהשוואה לקופרה הקודמת. נתוני הביצועים עומגים על 5.6 שניות בזינוק ל-100 (5.7 שניות בגרסת ה-5 דלתות המעט כבדה יותר) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, אלו מושגים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמד עם שישה יחסי העברה.

בניגוד לגולף GTI, הקופרה לא מגיעה לישראל כלל עם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אקטיבית. רשימת ציוד הבטיחות כוללת את בקרות האחיזה והבלימה המקובלות יחד עם 7 כריות אוויר בגרסת ה-3 דלתות ו-9 כריות אוויר בגרסת ה-5 דלתות. כמו בעבר תמשיך הקופרה להיות מצוידת בדיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה ובבולמים בעלי שיכוך משתנה.

מחירה של הקופרה המחודשת עומד על 224 אלף ש"ח לגרסת ה-3 דלתות ו-229 אלף ש"ח לגרסת ה-5 דלתות. רמת האבזור כוללת בין היתר מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה (מתכוננים חשמלית בדגם ה-5 דלתות), בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, גג שמש חשמלי פנורמי וחישוקים קלים בקוטר "19.

עוד חדשות ומבצעים


החל שיווק הגולף GTI המחודשת


השקה מקומית: הונדה סיוויק החדשה


פורד קוגה המחודש: יותר בטיחות פחות כסף


השקה מקומית: סקודה קודיאק


חדש על הכביש: סיטרואן קקטוס אוטומטית


סיאט לאון אוטומטית ב-110 אלף ש"ח

Facebook Comments