עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מתיחת פנים לסוזוקי ויטארה

הקרוסאובר הקומפקטי של סוזוקי זוכה למתיחת פנים, עם מנוע טורבו חדש בנפח 1.0 ליטר ושדרוג למערכות הבטיחות. לישראל יגיע הדגם המעודכן בתחילת 2019

דגם: סוזוקי ויטארה
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים: 2018
קטגוריה: קרוסאוברים קטנים
צפי בישראל: תחילת 2019
מתחרים עיקרים: סיאט ארונה, אופל קרוסלנד, סיטרואן C3 איירקרוס, קיה סטוניק, מיצובישי ASX


ארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, מבצעת סוזוקי מתיחת פנים משמעותית ראשונה לויטארה – הקרוסאובר הקטן של החברה הנושא את שמו של רכב הפנאי המיתולוגי מתחילת שנות ה-90'.



במתיחת הפנים מסתפקת סוזוקי ויטארה בעדכונים עיצוביים קלים למדי, בעיקר בשבכה הקדמית המסורגת, כונסי אוויר חדשים בפגוש, יחידות תאורה חדשות מאחור בטכנולוגיית LED וחישוקים קלים בעיצוב חדש. בתא הנוסעים בוצע שיפור ברמת באיכות החומרים, עם מעבר לדיפון של פלסטיק רך ללוח המכשירים. בלוח המחוונים ישנו מעתה צג מידע דיגיטלי צבעוני.

שינוי מהותי יותר נעשה מתחת למכה המנוע, שם מחליף מנוע טורבו חדש בנפח 1.0 ליטר את מקומו של מנוע ה-1.6 ליטר האטמוספרי הוותיק. מנוע זה מספק 111 כ"ס ומצטרף למנוע ה-1.4 ליטר טורבו בהספק 140 כ"ס המוכר גם מסוזוקי קרוסאובר. כמו בעבר תמשיך הויטארה להציע אופציה ייחודית בקטגוריה להנעה כפולה, עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל מרכזית.


שדרוג חשוב לא פחות נעשה בתחום הבטיחות. נוסף למערכת בלימת חירום אוטונומית תכלול הויטארה ברמת הגימור הבכירה גם התרעת סטייה מנתיב, זיהוי תנועה בשטחים מתים ובנסיעה לאחור וזיהוי תמרורים.
מיבואנית סוזוקי נמסר, כי הויטארה המחודשת אמורה להגיע לישראל בתחילת שנת 2019.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments