עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מיצובישי טריטון מקבל פנים חדשות

מיצובישי מציינת 40 שנה לטנדר הפופולארי שלה ומבצעת מתיחת פנים מקיפה. לישראל מיצובישי טריטון המחודש יגיע רק בעוד שנה

דגם: מיצובישי טריטון
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים: 2018
צפי בישראל: סוף 2019
קטגוריה: טנדרים
מתחרים עיקריים: איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, ניסאן נאוורה


מיצובישי חשפה בתאילנד בסוף השבוע האחרון את הגרסה העדכנית של הטריטון (המכונה בעולם גם L200), זאת לאחר מתיחת פנים אותה ביצעה בטנדר הפופולארי שלה. מיצובישי הציגה את הטריטון בשנת 2014 והוא הדור החמישי במשפחת הטנדרים של החברה המציינת בימים אלו 40 שנה מהיום בו יצא לראשונה לשוק.



מתיחת הפנים התמקדה במיוחד בצד הויזואלי של הרכב, עם חזית חדשה ואגרסיבית הודות לפגוש קדמי חדש ובולט, שבכה רבועה וכנפיים בנופחות בקווים רבועים, כאשר ישנן יידות תאורה חדשות המחולקות בשני גבהים. בתא הנוסעים העדכונים קלים יותר ומסתכמים בצג נתונים צבעוני חדש בלוח המחוונים ועיצוב מחודש לקונסולה המרכזית.

מיצובישי טריטון ימשיך לעשות שימוש במנוע טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטר עם מגדש בעל גאומטריה משתנה המספק 181 כ"ס ו-44.8 קג"מ, אלא שמעתה הוא יצויד בתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שישה יחסי העברה במקום חמישה בעבר. לטענת מיצובישי השילוב של תיבת ההילוכים החדשה מביא לשיפור ניכר בפליטות המזהמים וצריכת הדלק.



חידוש מעניין נעשה בגרסאות ההנעה הכפולה עם התווספותה של מערכת למצבי נהיגה בשטח, המתאימה את פעולת המנוע, תיבת ההילוכים ובקרות האחיזה בהתאם לסוג השטח הנבחר (שביל, בוץ/שלג, חול וסלעים). בתחום הבטיחות זכה הטריטון לשדרוג מהותי כאשר יציע בגרסאות המאובזרות בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, זיהוי עצמים בשטחים מתים, זיהוי תנועה חוצה מאחור ותאורת אור גבוה אדפטיבית.

שיווקו של מיצובישי טריטון המחודש החל בתאילנד בימים אלו, אך לישראל הוא יגיע רק ברבעון האחרון של שנת 2019 לאחר הצגת הגרסה המותאמת לתקינה האירופאית הנדרשת אצלנו.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments