עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מתיחת פנים ליונדאי אלנטרה

המשפחתית הקומפקטית של יונדאי מקבלת מקצה שיפורים הכולל עדכון עיצוב ושדרוג אבזור הבטיחות. בישראל: במהלך שנת 2019

דגם: יונדאי אלנטרה
שנת השקה: 2015
קטגוריה: משפחתיות קומפקטיות
צפי בישראל: אמצע 2019
מתחרות עיקריות: קיה פורטה, מאזדה 3, טויוטה קורולה, הונדה סיוויק סדאן


יונדאי מפרסמת בימים אלו פרטים ראשונים על מתיחת פנים אותה ביצעה באלנטרה. יונדאי אלנטרה היא המכונית המשפחתית הקומפקטית בתצורת סדאן של יונדאי שמגיעה לישראל למרות שאינה משווקת באירופה, ישם מייעדת יונדאי את ה-i30 בתצורת ההאצ'בק. האלנטרה פופולארית מאד בארה"ב, ובישראל זוכה להצלחה בעיקר בקרב ציי הרכב.


מתיחת הפנים כוללת מספר עדכונים משמעותיים לקראת שנת הדגם 2019 שתחל בארה"ב בסתיו הקרוב.  מבחינה קוסמטית קיבלה האלנטרה חזית חדשה עם יחידות תאורה מחודדות וחתימת פנסי  LED בצורת משולש, מכסה מנוע חדש ומשתפל ושבכה טרפזית חדשה. גם מאחור ישנן יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED.

תא הנוסעים שמר על קוויה מתאר המוכרים, אך בוצעו בו לא מעט שינויים עיצוביים, בהם עיצוב מחודש לפתחי האוורור והפיקוד על בקרת האקלים, גלגל הגה חדש בעיצוב דומה לזה של האיוניק, וגולת הכותרת: מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "8 שיוצע ברמות האבזור הבכירות ומותאם לממשקי אנדרואיד ואפל. ביונדאי מבטיחים גם שיפור באיכות החומרים ובידוד הרעשים.


 
בתחום הבטיחות בוצע שדרוג, כאשר ברמות האבזור הבכירות יותקנו מערכות בלימת חירום אוטונומית ושמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, לצד מערכת התרעה על ערנות הנהג. בנוסף, יוצעו כאופציה מערכות התרעה על עצמים בשטחים מתים וזיהוי תנועה חוצה מאחור.

על פי ההודעה לעיתונות המיועדת עבור השוק האמריקאי, האלטרה המעודכנת תוצע  בשתי גרסאות הנעה. האחת בעלת מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי הפועל בשיטת מחזור אטקינסון המספק 147 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, או לחילופין עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו בעל 140 כ"ס ותיבה כפולת מצמד בעלת שבעה יחסי העברה המוכרים מה-i30. בישראל שווקה עד כה האלנטרה עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי, שככל הנראה ימשיך להיות מוצע גם לאחר מתיחת הפנים שכן לישראל מגיעה האלנטרה מדרום קוריאה. כרגע לא ברור מועד הגעתה המדויק של האלנטרה המחודשת לישראל, אך הצפי הוא לקראת אמצע שנת 2019..

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments