בתערוכת ניו-יורק הנערכת בימים אלו חשפה יונדאי את מתיחת פנים לטוסון המוכר. הדור הנוכחי של הטוסון נחשף לראשונה בשנת 2015 ומאז הפך לרכב הנמכר ביותר של יונדאי בישראל, ולרכב הפנאי הנמכר ביותר בשוק המקומי אחרי תאומו קיה ספורטאז'.
מה נשתנה? במסגרת מתיחת הפנים קיבל יונדאי טוסון חזית חדשה, עם אלמנטים עיצוביים שנלקחו מיונדאי קונה ומיונדאי סנטה פה החדש שהוצג בתערוכת ג'נבה, כאשר השבכה מודגשת וגדולה יותר ויחידות התאורה מחולקות בשלושה מפלסים שונים. סביבת הנעה זכתה לעיצוב חדש לחלוטין, שעיקרו מעבר מערכת המולטימדיה לפאנל "צף" מעל לפתחי האיוורור בקונסולה המרכזית ולוח מחוונים חדש.
מבחינה מכאנית החידוש העיקרי עבורנו הוא שיפור מנוע ה-2.0 ליטר שהספקו עלה ל-164 כ"ס. מנועי ה-1.6 ליטר עם 132 כ"ס ו-1.6 ליטר טורבו עם 177 כ"ס נותרו ללא שינוי. הטוסון החדש יציע גם תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם שמונה יחסי העברה, אך זו תוצע רק בגרסת הדיזל החזקה (2.0 ליטר, 184 כ"ס) שאינה רלוונטית לשוק הישראלי.
בתחום הבטיחות מערכת בלימת חירום אוטונומית ושמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה הפכו להיות ציוד סטנדרטי, ובכך ייתרו את התקנת מערכת המובילאיי המותקנת בישראל על ידי היבואן. בנוסף יציע הטוסון המחודש אופציה למערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, תאורת אור גבוה אדפטיבית והתרעת ערנות לנהג.