עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

רנו זואי מגדילה את הטווח

רנו מתחילה לשווק בישראל את הגרסה המעודכנת של הזואי החשמלית המציאה טווח נסיעה מוגדל של עד 300 ק"מ. המחיר מתחיל ב-125 אלף ש"ח

דגם: רנו זואי
קטגוריה: מכוניות חשמליות, סופרמיני
מחיר התחלתי: 125 אלף ש"ח


קצת פחות משנה לאחר שהחלה רנו לשווק בישראל את זואי, המכונית החשמלית העירונית של החברה,  מתחילה החברה לשווק את הגרסה המשודרגת שלה. הגרסה החדשה מתאפיינת בסוללה בעלת קיבולת גודלה יותר של 41 קילוואט, מה שמאפשר לזואי להציע טווח נסיעה מרבי של 300 ק"מ על פי תקן WLTP. את בסוללה ניתן לטעון באמצעות שקע טעינה ביתי או בעמדות טעינה מנוהלות הפרושות ברחבי הארץ.

הטווח המוגדל, כמעט פי 2 מאשר הגרסה הקודמת, אמור להפוך את הזואי לשימושית יותר הן בנסיעה יומיומית ולפטור את הלקוחות העירוניים מטעינה יומית, ובמקבלי לאפשר טווח נסיעה בין עירונית מספק למדי ובכל לשבור את המחסום הפסיכולוגי המלווה את המשתמשים במכוניות חשמליות.



מעבר לשיפור טווח הנסיעה אין שינוים מהותיים בזואי, אשר עושה שימוש במנוע חשמלי בהספק של 109 כ"ס המאיץ את הזואי ל-100 קמ"ש ב-11.4 שניות בדרך למהירות מרבית מוגבלת של 135 קמ"ש. מחירה של רנו זואי עומד על 125 אלף ש"ח, כשהיא מצוידת במערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע, מצלמה אחורית, מפתח חכם, בקרת שיוט.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments