עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מיצובישי אאוטלנדר המחודש הגיע לישראל

מיצובישי מתחילה לשווק בישראל את האאוטלנדר המחודש לאחר מקצה שיפורים קל. מחירי רוב הגרסאות נותרו ללא שינוי

דגם: מיצובישי אאוטלנדר
שנת השקה: 2012
מתיחת פנים ראשונה: 2015
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
מחיר התחלתי: 158 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: יונדאי טוסון, קיה ספורטאז', ניסאן אקסטרייל, סקודה קודיאק


מיצובישי מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את דגמי האאוטלנדר המחודש, זאת לאחר מתיחת פנים קלה אותה עבר הדגם לפני מספר חודשים. האאוטלנדר הוא הגדול והוותיק במשפחת הקרוסאוברים של מיצובישי בישראל, אליה נוספו בשנה החולפת מיצובישי ASX הקומפקטי וגם מיצובישי אקליפס קרוס המעוצב, שניהם חולקים עם האאוטלנדר פלטפורמ המשותפת.

מה נשתנה?
חיצונית מסתכמים עיקר השינויים בחזית, כאשר האאוטלנדר קיבל שבכת כרום חדשה ועיצוב מחודש לפגוש הקדמי. מעתה חישוקי "18 עם בלמים מוגדלים הם ציוד סטנדרטי בכל רמות האבזור למעט רמת ה"אינטנס" הבסיסית.

תא הנוסעים שמר על מראה דומה, עם הבטחה לבידוד רעשים חומרים משופרים, אך ישנם מספר שינויים שהחושב בהם הוא הוספת פתחי מיזוג ליושבים בשורת המושבים האמצעית. בנוסף ישנם גם מושבים חדשים עם תמיכה משופרת ובלם יד חשמלי עם פונקציית מניעת הדרדרות בזינוק הוא מעתה בגדר ציוד סטנדרטי. מבחינה מכאנית לא נעשו באאוטלנדר שינויים והוא נותר עם מנוע 20 ליטר אטמוספרי ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה.


בתחום הבטיחות מצוידים מעתה כל דגמי האאוטלנדר במערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי של הולכי רגל ורכב דו-גלגלי, התרעת סטייה מנתיב, תאורת אוג גבוה אדפטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמות האבזור הבכירות "פרימיום" ו"עילית" ישנן גם מערכת זיהוי עצמים בשטחים מתים ובנסיעה לאחור.

מחירים
מחיר האאוטלנדר המחודש נותרו כמעט ללא שינוי. ברמת הגימור הבסיסית אינטנס יימכר האאוטלנדר במחיר של 158 אלף ש"ח לגרסת ה-5 מושבים ו-170 אלף ש"ח לגרסת השבעה מושבים. רמת הגימור שמעליה היא "אינסטייל" שתימכר ב-168 אלף ש"ח לגרסת החמישה מושבים ו-175 אלף ש"ח לגרסת השבעה מושבים.

רמת גימור "פרימיום" עם שבעה מושבים התייקרה ב-3,000 ש"ח ומחירה יעמוד מעתה על 188 אלף ש"ח, כשלעומתה רמת גימור "עילית" המגיעה עם שבעה מושבים והנעה כפולה תימכר מעתה במחיר של 200 אלף ש"ח, הוזלה של 5,000  ש"ח לעומת העבר.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments