עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

השקה עולמית: טויוטה קורולה החדשה

נהיגה ראשונה בטויוטה קורולה החדשה אשר הוצגה בדור חדש לחלוטים ומוצעת לראשונה בגרסה היברידית. האם יש לה סיכוי להחזיר לעצמה את הכתר בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות?

דגם: טויוטה קורולה
שנת השקה: 2018
קטגוריה: משפחתיות קומפקטיות, מכוניות היברידיות
מחיר התחלתי: 133 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: יונדאי איוניק, סקודה אוקטביה, מאזדה 3, רנו גרנד קופה, הונדה סיוויק סדאן


טויוטה היא המכונית הנמכרת ביותר בעולם, עם למעלה מ-46 מיליון יחידות שיוצרו ממנה מאז הוצגה לראשונה בשנת 1966. בישראל משווקת טויוטה קורולה מאז 1991 ונמצאת בצמרת קטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות, ובשנים אחרונות אף הובילה אותה בגאון. אלא שבשנים האחרונות קטגוריית המשפחתיות נמצאת בנסיגה, זאת לאור העליה בביקוש לרכבי הקרוסאובר. למרות השינויים בהרגלי השוק, עדין מהווה קטגוריית המשפחתיות הקטגוריה הגדולה ביותר בשוק הרכב הישראלי, לכן הצגתה של קורולה חדשה היא חשובה מאד עבור הלקוח הישראלי.

את טויוטה קורולה החדשה פגשנו בישראל לראשונה לפני מספר חודשים בחשיפה בלעדית בגרסת הסדאן הקלאסית שלה. מעט לאחר מכן נחשפו באירופה גרסאות האצ'בק וסטיישן המחליפות למעשה את האוריס. שלושת גרסאות המרכב חולקות בסיס משותף על פלטפורמת TNGA המודולארית המכניסה את הקורולה לעידן החדש והגלובלי של טויוטה, שבו מנסה החברה לתת דגש גם על איכות וחווית נהיגה לצד נקודות החוזק המוכרות של היצרן.

רגע לפני תחילת השיווק בישראל, יצאנו לנהיגה ראשונה בקורולה החדשה בהשקה העולמית שנערכה בספרד, בה התרשמנו ממה שיש לדור החדש להציע. האם טויוטה הצליחה במשימה להפוך את הקורולה ממשפחתית רגילה ושגרתית למכונית שאפשר גם ליהנות ממנה?


עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments