עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

גרסת בסיס חדשה לפיג'ו 3008

פיג'ו משיקה בישראל גרסה חדשה ומוזלת של 3008 עם מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר ותיבת הילוכים חדשה. המחיר: החל מ-150 אלף ש"ח

דגם: פיג'ו 3008
שנת השקה: 2016
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
מחיר התחלתי: 150 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, ניסאן קשקאי, סקודה קארוק, סיאט אטקה


צילומים: רונן טופלברג

פיג'ו משיקה בימים אלו בישראל את הדגם החשוב היותר של החברה לשנת 2019. מדובר בגרסה חדשה ומוזלת לקרוסאובר המשפחתי 3008, שאמורה לשפר את מעמדו בתחרות הצפופה בקטגוריה. הגרסה החדשה מצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו שלא שווק עד כה בישראל, והיא נושאת תג מחיר התחלתי של 150 אלף ש"ח – מש הממצב אותה מול גרסאות הכניסה של ניסאן קשקאי, סקודה קארוק ויונדאי טוסון המחודש.


המנוע של הגרסה החדשה הוא אותו מנוע תלת צילינדרי מוגדש המוכר לנו מדגמי פיז'ו וסיטרואן רבים אחרים שהותאם לתקן זיהום האוויר המחמיר ביותר כיום, והוא מספק 130 כ"ס ו-23.5 קג"מ הזמינים ב-1,750 סל"ד. אל המנוע מחוברת תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שמונה יחסי העברה, אותה ניתן היה למצוא עד כה רק בדגמים היקרים של הקונצרן.

שילוב מנוע-גיר זה יגיע בשנים הקרובות לרוב הדגמים העממים של קונצרן PSA, זאת בעקבות הצורך לעמוד בתקן WLTP החדש לצריכת הדלק עם המנוע החדש מאיץ פיג'ו 3008 ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ומגיע למהירות מרבית של 188 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 19.2 ק"מ בתנאי מעבדה על פי התקן החדש.



אבזור ומחיר
גרסת ה-1.2 החדשה של פיג'ו 3008 מגעיה ארצה בשתי רמות גימור עיקריות. רמתה גימור הבסיסית 'אקטיב' שמחירה עומד על 150 אלף ש"ח מגיעה עם לוח מחוונים דיגיטלי בעל תצוגה משתנה, מערכת מולטימדיה מקומית בעל ממשק בעברית, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, קיפול מראות חשמלי וחישוקים קלים בקוטר "18. מפרט הבטיחות כוללת מערכת בלימת חירום אוטונומית ומערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב, לצד מערכת התרעת עירנות ו-6 כריות אוויר.

בתוספת של 15 אלף ש"ח ניתן לקבל את פיג'ו 3008 ברמת גימור 'פרימיום' בה מתווספים מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, גג שמש פנוראמי חשמלי ומושבים בריפוד משולב עור. בתחום הבטיחות כוללת רמת גימור זו גם מערכת אקטיבית למניעת סטייה

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments