עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

שברולט ספארק המחודשת :יותר בטיחות ויותר אבזור

שברולט מתחילה לשווק בישראל את הספארק לאחר מתיחת פנים ועם חבילת אבזור בטיחות משודרגת עם 10 כריות אוויר כסטנדרט. המחיר: החל מ-81 אלף ש"ח

דגם: שברולט ספארק
שנת השקה: 2015
מתיחת פנים: 2018
קטגוריה: מכוניות מיני
מחיר התחלתי: 81 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: קיה פיקנטו, יונדאי i10, טויוטה אייגו, סוזוקי איגניס


שברולט מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את הספארק המחודשת, זאת לאחר מתיחת פנים אותה עברה המכונית באביב האחרון. מתיחת הפנים של שברולט ספארק התמקדמה מבחינה קוסמטית בעיקר בשבכה קדמית חדשה, גדולה ומודגשת יותר בגימור כרום, יחד עם יחידות תאורה חדשות בעלות חתימת תאורת יום LED בולטת יותר. בתא הנוסעים הסתכמו השינויים בעדכון לממשק מערכת המולטימדיה המקורית ושיפור קל ברמת החומרים.

החידוש הגדול שבוצע במתיחת הפנים של הספארק הו בתחום הבטיחות, תחום שהוא עדין לוקה בחסר בסגמנט מכוניות המיני, כשרק לאחרונה יצרניות הרכב מיישרות קו עם רמת הבטיחות המוכרת מדגמים גדולים ויקרים יותר.


מעתה מגיעה שברולט ספארק כסטנדרט עם 10 כריות אוויר- כמות נדירה שלא קיימת גם במכונות גדולות ויקרות בהרבה. בנוסף מצוידת הספארק כבעבר במערכת התרעת התנגשות מקורית ובלימת חירום אוטונומית הפועלת בין מהירויות של 8 עד 80 קמ"ש ומערכת התרעה על סטייה מנתיב. בכך הופכת שברולט ספארק למכונית המיני עם מפרט הבטיחות העשיר בסגמנט.

בתחום המכאני לא נעשה שינוי ושברולט ספארק תמשיך להגיע עם מנוע  ליטר אטמוספרי המספק 98 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. שיווקה של גרסת ה-1.0 ליטר הידנית הופסק נכון לעתה.

אבזור ומחיר
מחיר של שברולט ספארק המחודש מתחיל ב-81 אלף ש"ח לרמת גימור LT פלוס הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית המשולבת במצלמה אחורית, בקרת שיוט והגה מצופה עור.
בתוספת של 500 ש"ח מוצעת רמת גימור LTZ  הכולת גם חישוקים קלים בקוטר "15. רמת הגימור הבכירה מכונה 'פרימייר' ונמכרת במחיר של 83 אלף ש"ח כשהיא כוללת גם מפתח חכם, חיישני חניה אחוריים, ריפוד דמוי עור ותאורת יום LED.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments