עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מבחן דרכים: סובארו פורסטר החדש

נסיעת מבחן ראשונה על סובארו פורסטר החדש. האם רכב הפנאי הפופולארי על המטיילים שומר על יכולות השטח ועל הייחודיות של השושלת גם בדור החדש?

דגם: סובארו פורסטר
שנת השקה: 2018
קטגוריה: קרוסאוברים משפחתיים
גרסה נבחנת: ספורט
מחיר התחלתי: 180 אלף ש"ח
מחיר דגם נבחן: 200 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: טויוטה ראב 4, מאזדה CX5, מיצובישי אאוטלנדר, ניסאן אקסטרייל

לסובארו פורסטר ישנו מעמד מיוחד מבין שלל רכבי הפנאי והקרוסאוברים המוצעים לקהל הרכב. בעוד רובם המכריע של רכבי הפנאי ויתר על ההנעה הכפולה ועל האפשרות להציע יכולת שטח כלשהי, כשהם מסתפקים רק החווית תנוחת הנהיגה הגבוהה, סובארו פורסטר ממשיך להיות נאמן למציע הנעה כפולה בכל הדגמים כשהוא מצהיר במפורש שהוא לא מתכוון להישאר רק על הכביש הסלול.

עכב כך נשאר סובארו פורסטר כמעט בודד במערכה והאופציה הכמעט יחידה עבור מי שרוצה להוביל משפחה לטיול בשטח שהוא קצת יותר משבילי קק"ל מוסדרים. מסתבר שהנוסחה הקשוחה הזו עובדת עבור סובארו, והפורסטר הוא אחד הדגמים הנמכרים ביותר של החברה מאז ומעולם, כשלקוחות רבים חוזרים לאולם התצוגה ומחליפים פורסטר בפורסטר.

לאור זאת, לא תופתעו בוודאי לגלות שהדור החדש של סובארו פורסטר שנחשף בשנה שעברה ונחת בישראל בראשית השנה דומה מאד לדור היוצא. עם זאת, למרות המראה המוכר מדובר ברכב חדש לחלוטין, מה שהצריך לאת למבחן מעמיק כדי לבדוק האם הוא שומרת על היכולת המוכרת של השושלת ואף מצליח להשביח אותה.


עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments