עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מצטרף למשפחה: ג'יפ צ'רוקי המחודש נחת בישראל

אחרי הרנגלר והקומפאס מגיע תורו של ג'יפ צ'רוקי המחודש להגיע לישראל. בתפריט: עיצוב מעודן יותר, מנוע טורבו חדש ומפרט בטיחות עדכני. המחיר: החל מ-265 אלף ש"ח

דגם: ג'יפ צ'רוקי
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים: 2018
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים יוקרתיים
מחיר התחלתי: 265 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: ב.מ.וו X3, אאודי Q5, לקסוס NX, מרצדס GLC


חברת סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל, מתחילה לשווק בימים אלו את ג'יפ צ'רוקי המחודש שזכה בשנה שעברה למתיחת פנים מקיפה ראשונה מאז הוצג הדור הנוכחי בשנת 2014. מתיחת הפנים הייתה נחוצה למדי שכן רוב מתחריו של ג'יפ צ'רוקי בסגמנט רכבי הפנאי היוקרתיים בגודל בינוני זכו בשנים האחרונות לדורות חדשים, מודרניים ומתקדמים.

את השינוי המובחן ביותר אותו עבר ג'יפ צ'רוקי ניתן למצוא בעיצוב החיצוני, כשמעתה נזנח עיצוב החזית החייזרי והלא שגרתי לטובת מראה סולידי יותר, הכולל יחידות תאורה חדשות וגדולות יותר ופגוש בעיצוב חדש המציגים קשר עיצובי ישיר לאח הקטן קומפאס. גם תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי עם עיצוב מחודש ללוח המחוונים ולקונסולה המרכזית, כמו גם התקנת מערכת מולטימדיה עדכנית שדרך מסך המגע שלה ניתן לשלוט במערכות הרכב השונות, בהן מערכת המיזוג ובחירת מצבי הנהיגה. תא המטען שודרג הודות לתכנון חכם יותר וגדל ב-70 ליטר לנפח הנעה בין 448 ל-570 ליטר בהתאם למצב המושבים מאחור.

ג'יפ צ'רוקי זכה גם ליחידת הנעה חדשה. מדובר במנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר גם מג'יפ רנגלר ואלפא רומיאו סטלביו. המנוע מספק 272 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת תשעה יחסי העברה. עם יחידת ההנעה החדשה מאיץ ג'יפ צ'רוקי ל-100 ב-7.3 שניות ומגיע למהירות מרבית של 206 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 10.6 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.
לישראל מגיע ג'יפ צ'רוקי רק בתצורה של הנעה כפולה עם חלוקת כוח לפי דרישה, ובהתאם לארבעת מצבי הנהיגה המוצעים לבחירת הנהג: אוטומטי, ספורטיבי, חול/בוץ ושלג.


בתחום הבטיחות מגיע מעתה ג'יפ צ'רוקי כסטנדרט עם 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית להתרעה ותיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמת הגימור הבכירה 'לימיטד' מותקנות גם מערכות התרעה על עצמים בשטחים מתים ותנועה חוצה מאחור.

אבזור ומחיר
מחירו של ג'יפ צ'רוקי המחודש מתחיל ב-265 אלף ש"ח ברמת גימור 'לונגיטיוד' הכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, מושבים מתכווננים חשמלית,  פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, תאורת LED מלאה מלפנים וחישוקים קלים בקוטר "17.

בתוספת של 34 אלף ש"ח ניתן לקבל את הצ'רוקי ברמת גימור 'לימיטד' בה מתווספים יחד עם מערכות הבטיחות המשודרגות גם מערכת חניה אוטומטית, ריפודי עור נאפה, גג שמש חשמלי וחישוקי "18.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments