עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק טויוטה אייגו המחודשת

מכונית המיני העירונית של טויוטה מגיעה לישראל אחרי מתיחת פנים קלה, עם עיצוב מעודכן, בטיחות משופרת ומנוע מחוזק. המחיר נותר ללא שינוי

דגם: טויוטה אייגו
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים: 2018
קטגוריה: מכוניות מיני
מחיר התחלתי: 70 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: קיה פיקנטו, יונדאי i10, סיטרואן C1, פיג'ו 108, סקודה סיטיגו


מה נשתנה?
מבחינה קוסמטית התמקדה מתיחת הפנים בעיקר בחלקה הקדמי של האייגו, כשהחרטום בעל צורת ה-X זכה לעיצוב מחדש, כונס האוויר בפגוש שונה וישנן יחידות תאורה חדשות בעלות תאורת יום מסוג LED. תא הנוסעים לא עבר שינוי מהותי ונשאר מינימליסטי וצבעוני, אך מערכת המולטימדיה שודרגה ומעתה תואמת לממשקי גוגל ואפל.

מנוע ה-3 צילינדרים הוותיק עבר מספר שדרוגים טכניים שהוסיפו 3 כ"ס להספקו שעומד עתה על 72 כ"ס, כשגם גמישות המנוע שופרה. הודות למערכת אחזור גזי פליטה שנופה עומד כעת המנוע בתקן יורו 6.2 המחמיר במיוחד. בטויוטה טוענים גם להוספת חומרי בידוד לטובת הפחתת הרעשים בתא הנוסעים. בתחום הבטיחות כוללת האייגו מערכת בלימת חירום אוטונומית כסטנדרט יחד עם מערכת התרעה על סטייה מנתיב.



אבזור ומחיר
טווטה אייגו מגיעה ארצה רק בגרסה בעלת תיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד יחיד, וברמת גימור אחת הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית, תפעול חשלמלי לחלונות הקדמיים, לנעילה ולמראות, חישוקים קלים בקוטר "15. מחיר המכונית עומד על 70 אלף ש"ח, כשעבור גג בד נפתח חשמלית נדרשת תוספת של 76 אלף ש"ח.

יבואנית טויוטה מציעה את האייגו במסלול מימון מיוחד לסטודנטים במחיר של 299 ש"ח לחודש, או לחילופין בעסקת ליסינג הכוללת גם ביטוח וטיפולים בעלות של 1,450 ש"ח לחודש בתוספת מקדמה של 7,900 ש"ח.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments