מבחן דרכים: יונדאי סונטה הייבריד
זמן קצר לאחר נחיתתה של קיה אופטימה ההיברידית, נוחתת בישראל אחותה, הסונטה ההיברידית אחרי מתיחת פנים. הזדמנות טובה לבדוק מה השתנה באחת המכוניות הנמכרות ביותר בקבוצת המשפחתיות הגדולות
זמן קצר לאחר נחיתתה של קיה אופטימה ההיברידית, נוחתת בישראל אחותה, הסונטה ההיברידית אחרי מתיחת פנים. הזדמנות טובה לבדוק מה השתנה באחת המכוניות הנמכרות ביותר בקבוצת המשפחתיות הגדולות
דגם: יונדאי סונטה הייבריד
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים: 2017
קטגוריה: משפחתיות גדולות, מכוניות היברידיות
גרסה נבחנת: לימיטד
מחיר התחלתי: 165 אלף ש"ח
מחיר דגם נבחן: 180 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: קיה אופטימה הייבריד, מאזדה 6, סקודה סופרב
יונדאי סונטה הפכה בשנתיים האחרונות יש מאין לאחת המכוניות הנמכרות ביותר בקבוצת המשפחתיות הגדולות, זאת למרות שפלח שוק זה מצטמצם משנה לשנה. הסיבה להצלחתה של הסונטה היא בכך שהיא מגיעה ארצה בגרסה היברידית המאפשרת לה ליהנות מהטבת מס הקניה של המדינה למכוניות היברידיות, כמו גם משווי השימוש הנמוך שהפך אותה לפופולארי בקרב מי שמקבל רכב צמוד ממקום העבודה. הסונטה הציעה בתמורה מפרט אבזור ומפרט בטיחות עשיר במחיר של רכב פנאי ממוצע ולא יותר מידי מצויד. היא אמנם לא התקרבה למספרים של הטוסון, אבל בהחלט נחשבת לסיפור הצלחה מקומי.
כעת נוחתת בישראל הסונטה לאחר מתיחת פנים קלה אותה עברה, הבאה לידי ביטוי בעיצוב משודרג, שיפורים קלים למערכת ההנעה ומפרט אבזור נדיב עוד יותר. אלא שכעת הסונטה לא לבד. מעט לפניה נחתה אחותה התאומה למחיצה קיה אופטימה, כשהיא מכוונת בדיוק לאותם לקוחות שרוצים מקסימום גודל ואבזור בתוספת חיסכון בדלק. יצאנו לבדוק כיצד השפיעה מתיחת הפנים על הסונטה והאם יש לה סיכוי להמשיך להיות רבת מכר בסגמנט.
הקודם
Recover your password.
A password will be e-mailed to you.