עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מבחן דרכים: מיצובישי ASX

באיחור אופנתי וגדול נוחת בישראל מיצובישי ASX, שעל כתפיו מוטלת המטרה: לשחזר את הצלחתו של אחיו הגדול ההאוטלנדר גם בגזרת הקרוסאוברים בטווח המחיר של 130 אלף ש"ח

דגם: מיצובישי ASX
שנת השקה: 2010
מתיחת פנים:
2017
קטגוריה: קרוסאוברים קומפקטיים
גרסה נבחנת: 2.0 ליטר אוטומטית, פרימיום
מחיר התחלתי: 133 אלף ש"ח
מחיר דגם נבחן: 142 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים:  קיה ספורטאז', סובארו XV, ניסאן קשקאי, יונדאי טוסון


מיצובישי היא אחת השחקניות החזקות בשוק רכבי הפנאי הקומפקטיים הודות לאאוטלנדר המוצע בשפע גרסאות ורמות אבזור, כשהקלף החזק שלו הוא גרסת 7 מושבים ייחודית. אלא שגם גרסאות כניסה מוזלות ושיווק דרך אפיק ה-0 ק"מ לא מצליחות לקרב את האאוטלנדר למספרי המכירות ההיסטריים של קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון בגרסאות ה-1.6 ליטר הפופולאריות שלהם. מיצובישי ASX, האח הקטן של האאוטלנדר, הושק בישראל לאחרונה כדי לפנות בדיוק אל הלקוחות המעוניינים בקרוסאובר בטווח המחיר של 140 אלף ש"ח ומטה.

מיצובישי ASX הוא דגם ותיק מאד שהוצג בשלהי שנת 2010, כשלמעשה הוא עומד בפני החלפה בשנה הבאה. הוא יושב על הבסיס של האאוטלנדר ולמעשה מהווה גרסה מקוצרת שלו, למרות שלשנים בסיס גלגלים זהה. לישראל מגיע ה-ASX לאחר מתיחת פנים קלה, כשהוא מצויד במנוע ה-2.0 ליטר של האאוטלנדר, מה שאמור לספק לו יתרון כוח וגם יתרון תדמיתי מול גרסאות ה-1.6 של הספורטאז' והטוסון. עם תג מחיר שמתחיל ב-133 אלף ש"ח ורשימת אבזור נאה ינסה מיצובישי ASX לטשטש את גילו. יצאנו לבדוק האם באמת יש לו יתרון בשוק הקרוסאוברים הצפוף.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments