רנו טווינגו – מבחן דרכים ראשון
רנו נכנסת גם היא לקטגורית מכוניות המיני עם הטווינגו החדשה, המציעה הרבה אבזור ותצורת הנעה לא שגרתית
רנו נכנסת גם היא לקטגורית מכוניות המיני עם הטווינגו החדשה, המציעה הרבה אבזור ותצורת הנעה לא שגרתית
דגם: רנו טווינגו
שנת השקה: 2014
קטגוריה: מכוניות מיני
מחיר התחלתי: 65 אלף ש"ח
מחיר דגם נבחן: 87 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: קיה פיקנטו, יונדאי i10, שברולט ספארק, סקודה סיטיגו, פיג'ו 108, טויוטה אייגו, פיאט 500
שיתוף הפעולה בין רנו למרצדס הוליד לא מכבר את אחד המכוניות המעניינות ביותר בתקופה האחרונה. לאחר ששיתוף הפעולה בין שתי היצרניות התמקד בתחום הרכבים המסחריים (מרצדס מוכרת את הקנגו תחת השם סיטאן), הוליד החיבור עבור רנו את הטווינגו החדשה.
הטווינגו המקורית שהוצגה בשנת 1993 הייתה מכונית מקורית וחדשנית בעיצובה ובתכנונה. אחרי הדור השני האפרורי ביחס המקור מנסים רנו שוב לחזור לדרך החדשנות עם הדור השלישי של הטווינגו. גם הפעם מדובר בניסיון לייצר אריזה חכמה במינימום גודל, אך זהו לא העיקר. כיוון שהפלטפורמה של הטווינגו החדשה משותפת לזו של סמארט, היא מתהדרת בתצורת הנעה לא שגרתית של מנוע והנעה אחוריים. תצורה שבעידן המודרני קיימת במספר מכוניות אותו ניתן למנות על כף יד אחת.
הטווינגו הגיעה לאחרונה לישראל, זאת לאחר שהטווינגו המקורית לא זכתה להצלחה מרדימה. אלא שמאז חלפו כשני עשורים והמציאות השתנה. הלקוח הישראלי נמלך בדעתו ומקבל את מכוניות המיני כפתרון תחבורתי אידאלי. מה שמצריך לבדוק אם הטווינגו החדשה מסוגלת לתפוס מקום משלה בקבוצת המיני.
Recover your password.
A password will be e-mailed to you.