עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

נהיגה ראשונה: סיטרואן C3 החדשה

עם הדור החדש של ה-C3 מנסה סיטרואן לחזור למרכז הבמה בקטגורייתה סופרמיני. פגשנו אותה בהשקה העולמית בספרד לבדוק מה יש ל-C3 החדשה להציע

דגם: סיטרואן C3 החדשה
שנת השקה: 2017
קטגוריה: סופרמיני
מתחרות עיקריות: פיג'ו 208, סקודה פאביה, רנו קליאו, סיאט איביזה


בשנים האחרונות עוברת סיטרואן תהליך של שינוי בתפישת העולם. אחרי שנים בהם מוצרי סיטרואן היו שכפול של דגמי פיג'ו המקבילים בעיצוב מעט שונה, הוחלט בקונצרן PSA לבצע בידול משמעותי בין שני המותגים. בתחילה הייתה אמורה סיטרואן להיות מותג "לאו קוסט" שמכוון יותר לתמורה, אלא שמהר מאד הוחלט כי שסיטרואן תהיה נאמנה לערכים המלווים אותה עשרות שנים, והם עיצוב, חדשנות טכנולוגית ונוחות. באותה הזדמנות הפך DS למותג מפני עצמו וייצג את הצד היוקרתי של קבוצת PSA.

C4 קקטוס הייתה מכונית הביניים בין שתי פילוסופיות המותג של סיטרואן. מכונית זולה בהגדרתה, אך כזו שמציגה עיצוב ייחודי ורמת נוחות מפתיעה. סיטרואן C3 החדשה שהושקה בספרד ובה נהגנו לראשונה כבר קופצת צעד אחד קדימה. היא אמורה להחזיר את סיטרואן למרכז הבמה בשוק מכוניות הסופרמיני, והיא עושה זאת באמצעות עיצוב מובחן השואב לא מעט אלמנטים עיצוביים מהקקטוס, כמו למשל כריות ה-AirBump הפלסטיות בדלתות שנועדו להגנה על המרכב מפגיעות חניה מזדמנות.

כמקובל כיום, וכמו אצל רנו קליאו שהיא ממתחרותיה העיקריות, יש ל-C3 החדשה גם אפשרויות התאמה אישית מגוונות וצבעוניות. הבסיס המכאני משותף לה ול-208 המוכרת והמוצלחת, כך שנותר ק לבדוק כיצד כל התמהיל הזה עובד בפועל.

כתבות נוספות

Facebook Comments