עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש בישראל

מיצובישי משיקה בישראל את הגרסה ההיברידית-נטענת של האאוטלנדר הפופולארי, כשהיא מציע יחידת הנעה חדשה ומשופרת וטווח נסיעה חשמלי מוגדל. המחיר: החל מ-190 אלף ש"ח

דגם: מיצובישי אאוטלנדר PHEV
שנת השקה: 2012
קטגוריה: קרוסאוברים משפחתיים, קרוסאוברים היברידיים
מחיר התחלתי: 190 אלף ש"ח


מיצובישי מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את הגרסה העדכנית של אאוטלנדר PHEV, הגרסה ההיברידית הנטענת של רכב הפנאי הוותיק והפופולארי. מתיחת הפנים אותה עבר אאוטלנדר PHEV פסחה כמעט לחלוטין על הצד הקוסמטי והתמקדה בעיקר במערכת ההנעה ההיברידית, ששודרגה באופן מהותי. כמו בעבר מערכת ההנעה של האאוטלנדר ההיבירידי-נטען מתבססת על שני מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור היוצרים הנעה כפולה לפי דרישה, ומנוע בנזין המשמש בעיקר כגנרטור הטוען את הסוללות בזמן נסיעה, אך מסוגל להצטרף למאמץ הנעת הרכב בעת הצורך (למשל בנסיע מעל למהירות המוגבלת של המנועים החשמליים).


במסגרת מתיחת הפנים הותקן באאוטלנדר מנוע בנזין חדש בנפח 2.4 ליטר הפועל בשיטת מחזור אטקינסון ומספק 135 כ"ס. הספק המנועים החשמליים תוגבר ועומד במשותף על 177 כ"ס, כשבסך הכל ההספק הכולל של המערכת עומד על 224 כ"ס, שיפור של כ-20 כ"ס לעומת מערכת ההנעה בדגם המוחלף. קיבולת סוללת הליתיום-יון עלתה ל-13.8 קילוואט, מה שאפשר להגדיל את טווח הנסיעה על אנרגיה חשמלית ל-57 ק"מ מרביים על פי תקן WLTP העדכני.

גם בתחום הטעינה נעשו שיפורים, כאשר שימוש בכבל mode 2 משופר של 16 אמפר מאפשר להגיע לטעינה מלאה של הסוללות משקע בייתי בתוך 4 שעות.  בשימוש בעמדת טעינה במתח גבוה ניתן להגיע לטעינה של 80% מקיבולת הסוללות ב-25 דקות.



הבטיחות
לישראל מגיע מיצובישי אאוטלנדר PHEV  עם חבילה מערכות בטיחות אקטיביות הכוללת בלימת חירום אוטונומית עד למהירות של 80 קמ"ש, התרעת סטייה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט. ברמות הגימור הבכירות מצטרפות גם מערכת לזיהוי עצמים בשטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור ומניעת נסיעה מול מכשולים.

אבזור ומחיר
מחירו של מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש מתחיל ב-190 אלף ש"ח עבור רמת גימור 'סופרים', הוזלה של כ-5,000 ש"ח ביחס לדגם הקודם. ברמת גימור זו מגיע האאוטלנדר כשהוא מצויד במערכת מולטימדיה עם מסך מגע וקישוריות אינטרנט, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, מפתח חכם וחישוקים קלים בקוטר "18.

בתוספת של 20 אלף ש"ח ניתן לקבל את האאוטלנדר ברמת גימור 'לוקשרי' בה בנוסף למערכות הבטיחות המשודרגות מתווספים ריפודי עור, מושווים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, חיישני חניה מלפנים ומאחור, דלת תא מטען חשמלית, פנסי LED קדמיים וגג שמש חשמלי.

בנוסף מוצע אאוטלנדר PHEV ברמת גימור חדשה המכונה S Edition שבה מעבר לגימור חיצוני ספורטיבי עם שבכה וחישוקים מושחרים מותקנים גם בולמי זעזועים מתוצרת בילשטיין, מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות וריפוי עור משודרגים. מחיר גרסה זו עומד על 220 אלף ש"ח.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments