עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מהדורות אחרונות ומיוחדות לג'יפ רנגלר

רגע לפני הגעת הדור החדש, מגיע ג'יפ רנגלר לישראל בשלוש מהדורות מיוחדות ומאובזרות בכמות מוגבלת

חברת סמל"ת מתחילה לשווק בישראל בימים אלו במקביל שלש גרסאות חדשות במהדורה מיוחדת לג'יפ רנגלר הוותיק. מדובר במהדורות המוגדרות כ-Final Edition שנועדו לציין את סוף ייצורו של הרנגלר הנוכחי אשר הוצג בזנת 2006. הדור החדש של הרנגלר שנחשף בארה"ב בסוף שנת 2017 אמור לנחות בישראל בתחילת שנת 2019, כשהוא מציע עיצוב חדש, מערכות בטיחות עדכניות ומערכת הנעה חדשה, אך אמור לשמור על הקשיחות ויכולת השטח המוכרת של הדגם.

כל המהדורות המיוחדות של הרנגלר מגיעות בגרסת האנלימיטד הארוכה בעלת 4 דלתות, כאשר כולן מצוידות במנוע ה-V6 המוכר בנפח 3.6 ליטר בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת חמישה יחסי העברה. לכולן מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "6.5 ומערכת שמע מתוצרת אלפיין.

המהדורה הראשונה היא מהדורת Golden Eagle המתבססת על רמת גימור "ספורט" וכוללת גימור ברונזה לשבכה הקדמית, למכסה המנוע והחישוקים, גג קשיחה, גג בד וכנפיים בצבע הרכב. מחיר מהדורה זו עומד על 320 אלף ש"ח.

לצידה מוצעת מהדורת Recon המתבססת על גרסת הרוביקון הקרבית (בתמונה הראשית), המתהדרת במכסה מנוע עם פתחי אוורור, חישוקים בצבע גרניט, מדרגות צד וריפודי עור שחור עם תפרים אדומים. מחיר גרסה זו עומד על 360 אלף ש"ח.

המהדורה השלישית נקראת JK Edition ומיוצרת ב-1,250 יחידות, מהן 9 בלבד הוקצו לשוק הישראלי. מהדורה זו המתבססת על רמת גימור "סהרה" נמכרת במחיר של 350 אלף ש"ח ומתאפיינת בגימורי כרום מבחוץ ומבפנים, מדרגות צד, כיסוי קשיח לבן לגלגל הרזרבי וריפודי עור.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments