עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק טויוטה לנד קרוזר המחודש

הרכב הפנאי/שטח הפופולארי של טיוטה מגיע ארצה במהדורה עדכנית עם עיצוב מחודש ומערכת בלימה אוטונומית ברמת הגימור הבכירה. המחיר: החל מ-299 אלף ש"ח

דגם: טויוטה לנד קרוזר פראדו
שנת השקה: 2010
מתיחת פנים: 2017
קטגוריה: רכבי כביש/שטח גדולים
מחיר התחלתי: 299  אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: מיצובישי פאג'רו, ג'יפ גרנד צ'רוקי


טויוטה מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את המהדורה העדכנית של הלנד קרוזר, זאת לאחר מתיחת פנים קלה אותה עבר בסוף שנת 2017. הדור הנוכחי של הלנד קרוזר פראדו יצא אל השוק עוד בשנת 2010 וזוהי מתיחת הפנים המשמעותית השניה אותו הוא עובר, זאת כדי לאפשר לו ליישר קו עם הטכנולוגיות הקיימות כיום.

מבחינת העיצוב השינויים מינורים למדי ומתרכזים בעיקר בחזית עם שבכה מעודכנת ויחידות תאורה חדשות. עיצוב מחודש לפגושים הוסיף 6 ס"מ לאורך הכללי של הלנד קרוזר, אך למרות זאת זווית הנטישה שופרה במעלה אחת. בתא הנוסעים זכה טויוטה לנד קרוזר לעיצוב חדש לקונסולה המרכזית, למערכת מולטימדיה חדשה צג מידע חדש בלוח המחוונים, כשבטויוטה מבטיחים איכות חומרים ובידוד רעשים משופר.

בתחום המכאני אין שינויים מהותיים, כשטויטה לנד קרוזר ימשיך להיות מוצע בישראל עם מנוע  טורבו דיזל בנפח 2.8 המספק 177 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. מערכת ההנעה היא כפולה קבועה, עם אפשרות לנעילת הדיפרנציאל המרכזי ומערכות עזר לזינוק בעליה וזחילה במדרון.

שינוי משמעותי נעשה בתחום הבטיחות, כשמעתה יוצע טויוטה לנד קרוזר עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות הכוללת בלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב. עם זאת, חבילת בטיחות זו מגיעה רק ברמת הגימור הבכירה Limited, כשיתר הגרסאות מסתפקות בהתקנת מקומית של מערכת מובילאיי.

מחירו של הלנד קרוזר המחודש נותר ללא שינוי ויחל ב-299 אלף ש"ח לדגם הקצר, 350 אלף ש"ח לדגם הארוך עם חמישה מקומות ישיבה ו-380 אלף ש"ח לדגם ה-7 מושבים ברמת גימור לוקשרי. רמת גימור Limited מגיעה רק בגרסת המרכב הארוכה ומחירה הוא 400 אלף ש"ח.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments