עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

הבלייזר של שברולט חוזר

שברולט חשפה רכב פנאי גדול ומעוצב תחת השם המיתולוגי "בלייזר". לישראל יגיע הבלייזר בתחילת שנת 2019

דגם: שברולט בלייזר
שנת השקה: 2018
צפי הגעה לישראל: תחילת 2019
קטגוריה: רכבי פנאי גדולים
מתחרים עיקריים: פורד אדג', יונדאי סנטה פה, קיה סורנטו, סקודה קודיאק


שברולט מרחיבה בימים אלו את היצע רכבי הפנאי שלה, כשהיא מציגה את הבלייזר החדש האמור להתברג בין האקווינוקס הקומפקטי (יחסית) לבין הטראוורס המגודל. השם בלייזר שימש את שברולט במשך עשורים עבור דגמי ה-SUV הקשוחים שלה, אך הבליזר המודרני הוא קרוסאובר גדול המתבסס על מרכב אחוד ולא על שלדה נפרדת כמו הבלייזרים של פעם, או הטאהו והסברבן העצומים.

בניגוד לאקווינוקס ולטראוורס, מעצבי שברולט הרשו לעצמם להעניק לבלייזר קווים יותר דינאמיים וספורטיביים, מה שבא לידי ביטוי בעיקר בחזית בעלת השבכה המרשימה והגדולה עם יחידות התאורה המפוצלות שמצדדיה, כמו גם בעיצוב הקורה האחורית היוצרת מן הצד מראה של האות Z.

בשלב ראשון שברולט תציע את הבלייזר עם מנוע ארבע צילינדרים בנפח 2.5 ליטר המספק 193 כ"ס או במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המספק 306 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת תשעה יחסי העברה, כניתן יהיה לקבל את הבלייזר עם הנעה קדמית או כפולה. בעתיד אמור להצטרף למבחר גם מנוע טורבו בנזין.

הבלייזר ישווק בשלושה רמות גימור שונות עם אבזור נדיב. בין היתר ניתן יהיה לקבל את הבלייזר עם חימום אוטומטי להגה, קירור למושבים הקדמיים וחימום למושבים האחוריים. בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת חניה אוטומטית. לישראל אמור הבלייזר החדש להגיע בתחילת שנת 2019, כשתג המחיר המשוער יהיה מעבר ל-200 אלף ש"ח.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments