עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

גרסאות חדשות לרנו קנגו

רנו מרחיבה את משפחת הקנגו עם גרסה אוטומטית וגרסת 7 מושבים חדשה

רנו מרחיבה בימים אלו בשתי גרסאות חדשות את היצע משפחת הקנגו, המסחרית הקומפקטית והפופולארית של החברה. הגרסה הראשונה היא גרסה מוארכת בעלת שבעה מקומות ישיבה המיועדת להתחרות בגרסה דומה של הסיטרואן ברלינגו, כמו גם לשמש כאלטרנטיבה לבעלי משפחות גדולות שלא מעוניינות/מסוגלות לרכוש מיניואן או רכב פנאי יקר יותר. הגרסה השניה היא גרסת בנזין אוטומטית.

גרסת השבעה מושבים של הקנגו ארוכה יותר ב-38 ס"מ מהקנגו הרגיל, כולם נוספו לבסיס הגלגלים שאורכו עומד על 308 ס"מ. בהתאם לכך, האורך הכולל של הקנגו 7 מושבים עלה מ-428 ל-466 ס"מ. לגרסה זו מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר המספק 110 כ"ס (לעומת 90 כ"ס בגרסה הקצרה) כשהוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. נתוני הביצועים של הקנגו המוארך עומדים על 12.3 שניות בזינוק ל-100, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 23.2 ק"מ לליטר.

הקנגו בעל שבעת המושבים מגיע ברמת אבזור גבוהה מיתר גרסאות הקנגו, כשהוא כולל מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT, בקרת שיוט, חיישני אורות וחניה, הגה מצופה עור, קיפול מראות חשמלי ופנסי ערפל. מחיר גרסה זו עומד על 145 אלף ש"ח.

גרסת הבנזין האוטומטית מצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 115 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה, שילוב אותו ניתן למצוא בדגמים נוספים של רנו ובהם הקליאו. עם מנוע זה מזנקת הקנגו ל-100 ב-11.7 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 173 קמ"ש ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 15.6 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.
מחירו של הקנגו האוטומטי עומד על 132 אלף ש"ח ברמת גימור 'אוטנתיק' הכוללת מערכת שמע מקורית משולבת בדיבורית BT, חלונות ומראות חשמליים, מחשב דרך ואופציה לדלת צד נוספת.

 


Facebook Comments