עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

שדרוג בטיחות לסוזוקי באלנו

סוזוקי משדרגת את מפרט הבטיחות של הבאלנו שזוכה סוף סוף למערכת בלימת חירום אוטונומית. כרגע, בגרסה האוטומטית בלבד

דגם: סוזוקי באלנו
שנת השקה: 2015
קטגוריה: סופרמיני
מחיר התחלתי: 77 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: יונדאי i20, קיה ריו, סיאט איביזה, טויוטה יאריס


חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, מתחילה בימים אלו לשווק את סוזוקי באלנו עם חבילת מערכות בטיחות משודרגת. חבילת הבטיחות המשודרגת של הבאלנו כוללת מערכת בלימת חירום אוטונומית הפועלת ממהירות של 5 קמ"ש, אליה מצטרפת גם בקרת שיוט אדפטיבית. בכך מצטרפת סוזוקי באלנו לסוזוקי ג'ימני החדש כרכב השני של החברה המשווק בישראל עם בלימת חירום אוטונומית שכבר הפכה לסטנדרט מחייב בתעשייתה רכב למפני מספר שנים.

נכון לעתה, לא תצויד הבאלנו גם במערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב, ותסתפק כמו בעבר בהתקנה מקומית של מערכת מוביילאיי במקביל למערכות הבטיחות המקוריות מפס הייצור. הוספת מערכת בלימת החירום האוטונומית מאפשרת לבלאנו להתהדר מעתה בציון EuroNCAP של ארבעה כוכבי בטיחות, לא מרשימים במיוחד, אך עדיפים על הציון של שלושה כוכבי בטיחות ללא המערכת.
באופן לא ברור, וגם די מקומם, חבילת הבטיחות המשודרגת מוצעת רק בגרסה האוטומטית של הבאלנו, כשהגרסה הידנית תגיע כבעבר עם מערכת מובילאיי בלבד.

מחירה של סוזוקי באלנו בגרסה האוטומטית עם חבילת הבטיחות המשודרגת עומד על 98 אלף ש"ח, זאת לאחר עדכון נוסחת המס הירוק. מחיר הגרסה הידנית נותר על 77 אלף ש"ח.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments