עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מבחן דרכים: ניסאן קשקאי דיזל

ניסאן קשקאי היה מחלוצי קטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטים. גרסת הדיזל שלו מוכיחה שיש לו עדין מה להציע בשוק הצפוף והתחרותי

דגם: ניסאן קשקאי
שנת השקה: 2014
מתיחת פנים:
2017
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
גרסה נבחנת: אסנטה טק דיזל
מחיר התחלתי: 142 אלף ש"ח
מחיר דגם נבחן: 185 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: רנו קאדג'אר, פיג'ו 3008, סקודה קארוק, קיה ספורטאז', יונדאי טוסון


לניסאן שמורה זכות ראשונים כאשר כבר לפני יותר מעשור זיהתה את הרצון של הקהל הרחב ברכבים בעלי תנוחת ישיבה גבוה, מבנה של רכב פנאי אך ללא יכולת שטח – מה שמוכר לנו כיום כקרוסאוברים. כבר בשנת 206 הציגה ניסאן לראשונה את הקשקאי שתפס את מקומה של האלמרה הכושלת כנציגה של החברה בפלח השוק הקומפקטי באירופה, וההצלחה היגעה מהר מאד.

ניסאן קשקאי הפך לרב מכר, ובעקבותיו צצו לא מעט מתחרים וחקיינים לנוסחה המוצלחת. את התוצאה אנחנו רואים כיום על הכבישים, כשגם בישראל הקרוסאוברים הקומפקטיים הם הדבר החםו המבוקש ביותר, כשהם מצליחים לדחוק את מרומן של המשפחתיות המסורתיות ששלטו בשוק המקומי מזה שנות דור.

את מהפכת הקרוסאוברים בישראל הוביל קיה ספורטאז', שיחד עם אחיו יונדאי טוסון מהווים שני הדגמים הנמכרים ביותר בקטגוריה בפער גדול. עם זאת, קטגוריה זו תחרותית מאד עם מגוון דגמים גדול, ובינהם גם ניסאן קשקאי, שהדור השני שלו הוצג בשנת 2014 ועבר מתיחת פנים קלה לפני כשנה. סיבה טוסה לצאת לבדוק מה יש למייסד הקבוצה להציע מול התחרות החזקה.

 

עוד חדשות ומבצעים

השאירו תגובה