עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק רנו קאפצ'ור המחודש

רנו מתחילה בשיווק גרסה מעודכנת של קאפצ'ור, עם עיצוב מחודד וגרסה ידנית חדשה במחיר התחלתי של 100 אלף ש"ח

שנת השקה: 2013
מתיחת פנים: 2017
קטגוריה: רכבי פנאי קטנים
מחיר התחלתי: 100 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: סיאט ארונה, פיג'ו 2008, ניסאן ג'וק, סוזוקי ויטארה, אופל מוקה


מה נשתנה
עיצובו המוצלח של הקפצ'ור זכה לרענון קל, בעיקר בחזית שם עוצבו מחדש יחידות התאורה שזכו לנורות LED והפגוש שעוצב מחדש עם כונס אוויר תחתון ואורכי. תא הנוסעים זכה לשדרוג משמעותי יותר עם קונסולה מרכזית חדשה בעלת פתחי אוורור מצידי מערכת מסך מערכת המולטימדיה שזכתה לעדכוני תוכנה. ברנו מבטיחים כי חומרי תא הנוסעים שופרו כשמעתה הוא איכותי ושקט יותר.
בתחום הבטיחות זכה הקאפצ'ור למערכת בלימת חירום אוטונומית ומערכות בטיחות מתקדמות נוספות, אך אילו אינן מגיעות ארצה, כשהיבואן המקומי מסתפק בהתקנת מערכת מוביילאיי בלבד.

יחידות הנעה
הקאפצ'ור ממשיך להגיע ארצה בגרסאות טורבו בנזין עם מנוע 1.2 ליטר בהספק של 120 כ"ס וטורבו דיזל עם מנוע 1.5 ליטר בהספק של 90 כ"ס, שני מנועים אלו מצוידים בתיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שישה יחסי העברה.

כעת מצטרפת למבחר המקומי של הקאפצ'ור גם גרסה ידנית העושה שימוש במנוע ה-0.9 ליטר טורבו התלת צילנדרי המוכר מהקליאו, המספק 90 כ"ס ו-14.2 קג"מ. בגרסה זו מאיץ הקאפצ'ור ל-100 קמ"ש ב-13.2 שניות, מגיע למהירות מרבית של 171 קמ"ש ורושם צריכת דלק ממוצעת של 19.6 ק"מ לליטר.

אבזור ומחיר
את הקאפצ'ור ניתן לקבל בארץ בשלושה רמות גימור עיקריות. רמת הגימור הבסיסית המכונה "לייף" הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע ודיבורית BT, חישמול מלא (חלונות, מראות, נעילה), בקרת שיוט, מפתח חכם, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "16.

מעליה מוצעת רמת גימור "זן" המוסיפה צביעת מרכב דו-גוונית ובפסגה רמת גימור "אינטנס" שבה ישנם גם בקרת אקלים, מצלמה אחורית וחיישני חניה מקוריים, תאורת LED מלאה בחזית, גג שמש פנורמי וחישוקי "17.

מחירי הקאפצ'ור המחודש מתחילים ב-100 אלף ש"ח לגרסה הידנית ברמת גימור לייף. מחירי יתר הגרסאות נותרו ללא שינוי:

רנו קאפצ'ור 1.2 אוט' ברמת גימור לייף – 120 אלף ש"ח
רנו קאפצ'ור 1.2 אוט' ברמת גימור זן – 124 אלף ש"ח
רנו קאפצ'ור 1.2 אוט' ברמת גימור אינטנס – 130 אלף ש"ח
רנו קאפצ'ור 1.5 דיזל אוט' ברמת גימור זן – 130 אלף ש"ח

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments