
ניסאן קשקאי המחודש הגיע לישראל
5 בספטמבר 2017
מבצע: אינפיניטי בתשלומים חודשיים
5 בספטמבר 2017
לא מכבר החלה סקודה לשווק בישראל את הקודיאק, רכב הפנאי הגדול והבכיר (נכון לעתה) של המותג הצ'כי. הקודיאק משווק בישראל עם מגוון גרסאות נחרב הכולל שלושה סוגי מנועים לבחירה, שפע רמות אבזור ואפשרות לתוספת של שורת מושבים שלישית להסעת שני נוסעים נוספים. כמו כן מוצעת בקודיאק גם אופציה להנעה כפולה, זו הייתה קיימת עד כה בגרסאות הבנזין בלבד.
כעת מרחיבה סקודה עוד יותר את המבחר המקומי, עם תוספת של גרסאות הנעה כפולה גם עם מנוע דיזל. הקודיאק דיזל בעל ההנעה הכפולה מגיע ארצה עם מנוע בנפח 2.0 ליטר המספק 190 כ"ס ו-40 קג"מ, בהשוואה ל-150 כ"ס ו-34.6 קג"מ בדגם הדיזל בעל ההנעה הקדמית, כאשר תיבת ההילוכים זהה – כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה. כמו כל דגמי ההנעה הכפולה של הקודיאק גם כן ישנה מערכת לבחירת מצבי נהיגה עם מצב שטח ייעודי המתאים את מערכות בקרת האחיזה.
תוספת הספק זו אמורה לעזור לקודיאק להתגבר על תוספת המשקל של מערכת ההנעה הכפולה, כשהביצועים השתפרו ועומדים על 9.1 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש במקום 10.1 שניות בדגמי ההנעה הקדמית. צריכת הדלק הממוצעת היא 17.5 ק"מ לליטר לעומת 20 ק"מ לליטר.
הקודיאק דיזל בעל ההנעה הכפולה יוצע בארץ בשתי רמות גימור. הרמה הראשונה היא ה"סטייל" שמחירה 239 אלף וכוללת בין היתר את מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, ריפודי עור ואלקנטרה ופנסי LED קדמיים. מעליה מוצעת רמת גימור "אקסקלוסיב" במחיר של 255 אלף ש"ח ובה יש גם מערכת מצלמות היקפיות, גג שמש פנורמי, ריפודי עור מלאים ומערכת שמע משודרגת עם 12 רמקולים.
עוד חדשות ומבצעים

טכנולוגיה למתקדמים: ניסאן מציגה ראש מנוע בלי תושבות שסתומים

מרצדס-בנץ נוטשת את ניסאן: מכירת אחזקת המיעוט שלה חושפת משבר עמוק
מבחן הריסוק שכולם צריכים לראות: גולף ישנה מול גולף מודרנית – ומה זה אומר על הרכב שלכם

היסטוריה בגרמניה: מרצדס תשתמש במנועי ב.מ.וו

מה באמת התחדש השנה ומה יתחדש בקרוב בסוללות לרכב חשמלי?
