עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

פיג'ו 3008 החדש – מבחן דרכים ראשון

עם עיצוב מוחצן תא נוסעים עתידני וגרסת בסיס עם מנוע דיזל במחיר של 140 אלף ש"ח. האם ל-3008 החדש של פיג'ו יש את היכולת להדיח את קיה ספורטאז' מהפסגה?

דגם: פיג'ו 3008
שנת השקה: 2016
דגם נבחן:
1.6 ליטר טורבו דיזל
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
מחיר התחלתי: 140 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, סיאט אטקה, מאזדה CX5, אופל גרנדלנד


עברו שנתיים מאז קיה חוללה תפנית בשוק הרכב הישראל עם גרסת ה-1.6 ליטר של הספורטאז'. עד אז רכבי הפנאי היו רחוקים מהישג ידו של הלקוח של המכונית המשפחתית הממוצעת, אך הספורטאז' 1.6 הביא איתו הזדמנות לעלות לרכב פנאי גדול ומרשים בתוספת של אלפי שקלים ספורים בלבד.

מאז החלה בהלה בשוק המקומי לרכבי פנאי, הספורטאז' בדור החדש שלו הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל והמתחרים החלו לכוון את המחיר כלפי מטה כלפי רף המחיר של 140 אלף שקלים.
גם בפיג'ו נקטו בצעד דומה עם ה-3008 הקודם, האף הציע יתרון בולט בדמות מנוע טורבו חזק משמעותית. אך למרות זאת, ה-3008 לא הצליח לדגדג את הספורטאז', בין היתר כיוון שהיה בערוב ימיו וסבל מעיצוב מוזר ולא מרשים במיוחד.

בדור החדש של ה-3008 הפיקו בפיג'ו את הלקחים והעניקו לו עיצוב מרשים, אגרסיבי ומושקע בהרבה שללא ספק הופך את ה-3008 החדש לבולט מרחוק. בתא הנוסעים אימצו פיג'ו את פילוסופיית ה-iCockpit המעניקה תחושה עתידנית ויוצאת דופן. אל מול הספורטאז' מתייצב ה-3008 בגרסת בסיס במחיר של 140 אלף ש"ח המונעת דווקא על ידי מנוע דיזל, הימור מסוים בשוק המקומי שנרתע ממנועים אלו שלא בצד עכשיו אפליה ממסדית.


עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments