עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

סיטרואן C1 ב-50 אלף ש"ח

סיטרואן מוזילה את מחירה של ה-C1 הידנית הממשיכה להחזיק בתואר המכונית הזולה ביותר בישראל

citroen-c1

סיטרואן מכריזה על הוזלה במחירה של ה-C1 הקטנה בגרסתה הידנית, שיעמוד מעתה על 50 אלף ש"ח. עד כה נמכרה ה-C1 הידנית ברמת הגימור הבסיסית במחיר של 55 אלף ש"ח והייתה המכונית הזולה ביותר בישראל. ההוזלה הנוכחית בשיעור של 5,000 ש"ח מגיעה בעקבות הירידה בשער היורו, כמו גם כחלק ממהלך של יבואנית סיטרואן להציע מחירים תחרותיים במיוחד לדגמי החברה. לדברי אנשי סיטרואן לא מדובר במחיר מבצע נקודתי, אלא במחיר מחירון קבוע ולא מוגבל במלאי מכוניות.

הגרסה הידנית של הסיטרואן C1 מצוידת במנוע 1.0 ליטר המספק 69 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה. המכונית מזנקת ל-100 קמ"ש ב-13 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 160 קמ"ש ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 24.4 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

ה-C1 במחיר זה מגיעה ברמת גימור Life הכוללת מזגן, חלונות חשמליים, נעילה מרכזית, תאורת יום מסוג LED, מחשב דרך ומערכת שמע מקורית עם כניסות USB ו-AUX. בתחום הבטיחות מציעה מכונית 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעליה ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

התמחור החדש של ה-C1 מציב אותה במחיר הנמוך ב-כ-15 אלף ש"ח מהגרסאות הידניות של אחיותיה הפיג'ו 108 (המגיעה עם מנוע 1.2 ליטר) וטויוטה אייגו, המגיעות ברמת אבזור גבוהה יותר מגרסת ה-Life של ה-C1. בהשוואה לגרסאות הידניות של סוזוקי סלריו וסקודה סיטיגו מציגה ה-C1 יתרון מחיר של כ-10 אלף ש"ח.


Facebook Comments