עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

מיצובישי ספייס סטאר חוזרת

הסופרמיני של מיצובישי חוזרת לישראל אחרי מתיחת פנים קלה

לאחר היעדרות של מספר חודשים, חוזרת מיצובישי לשווק בישראל את הספייס סטאר. הספייס סטאר זכתה למתיחת פנים קלה בראשית השנה שבאה לידי ביטוי בעיקר בעיצוב מחודש בחזית, תוספת של כ-8.5 ס"מ למימד האורך, שיפור האיכות בתא הנוסעים ומקצה שיפורים למנועים. כעת עם הגרסה העדכנית מקווים אנשי כלמוביל לשחזר את ההצלחה של הדגם, שהפך להיות אחד הפופולאריים בקבוצת הסופר מיני, בעיקר בזכות מכירות גבוהות לציי הרכב.

eu16spacestar_p1-2_image_lr

הספייס סטאר מגיעה ארצה בשתי גרסאות הנעה. הבסיסית בעלת תיבת הילוכים ידנית מצוידת במנוע 1.0 ליטר המספק 71 כ"ס, כשלצידו מוצעת הגרסה האוטומטית בעלת תיבת הילוכים רציפה ומנוע 1.2 ליטר המספק 80 כ"ס.

הגרסה הידנית תימכר במחיר של 60 אלף ש"ח, מה שממצב אותה בטריטוריה של דגמי המיני הידניים כדוגמת קיה פיקנטו. גרסה זו מגיעה ברמת גימור Invite הבסיסית למדי וכוללת 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית, 2 חלונות חשמליים, כיוון חשמלי למראות הצד ומערכת מוביילאיי שהיא ציוד תקני בכל הדגמים.

הגרסה האוטומטית של הספייס סטאר מגיעה בשתי רמות גימור. הראשונה היא ה-Instyle שמחירה הוא 80 אלף ש"ח כשהיא מצוידת בחשמול מלא (חלונות, מראות, נעילה) יחד עם בקרת אקלים, בקרת שיוט וחיישני גשם ותאורה. בתוספת של 3,000 ש"ח ניתן לקבל את רמת גימור פרימיום בה מתווספים חישוקים קלים, פנסי קסנון בחזית ומפתח חכם.
במהלך תקופת ההשקה יכללו הדגמים האוטומטיים גם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית.

Facebook Comments