עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

טויוטה היילקס גם עם הנעה אחורית

הטנדר הפופולארי של טויוטה מגיעה מעתה ארצה גם בגרסת הנעה אחורית מוזלת. המחיר החל מ-205 אלף ש"ח

hilux-8-0

לפני כשנה התחילה טויוטה לשווק בישראל את הדור השמיני של ההיילקס, אך עשתה זו בגרסאות ההנעה הכפולה בלבד, שהן גם הפופולאריות ביותר בקטגורית הטנדרים בישראל. בימים אלו מגיעות ארצה גם גרסאות ההנעה האחורית המוזלות של ההיילקס שנועדו למי שאינם זקוקים ליכולת שטח משמעותית, ובעיקר מופנית גם אל השוק המוסדי בו שולט האיסוזו דימקס.

כמו גרסאות ההנעה הכפולה, גם גרסאות ההנעה האחורית של ההיילקס מגיעות ארצה עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטר. המנוע מספק 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ ויוצע עם תיבת הילוכים ידנית או עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה.  דגמי ההנעה האחורית לא מונמכים בהשוואה לדגמי ההנעה הכפולה, כך שרוכשיהם עדין נהנים ממראה קרבי יחסית ומרווח גחון נדיב של 29.3 ס"מ.

מחירי גרסאות ההנעה האחורית נמוכים ב-22 אלף ש"ח בהשוואה לגרסאות ההנעה הכפולה. ההילקס 2X4 עם תיבת הילוכים ידנית ימכר ב-205 אלף ש"ח והוא מגיע ברמת גימור 'אקטיב' הכוללת 7 כריות אוויר, מערכת שמע עם דיבורית לוטות', חלונות ומראות צד חשמליים.

דגם ה-2X4 האוטומטי ימכר תמורת 238 אלף ש"ח והוא מגיע ברמת גימור 'אדוונצ'ר' הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "7 ומצלמה אחורית, בקרת שיוט, פנסי ערפל וחישוקי אלומיניום בקוטר "17. .


Facebook Comments