עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

ב.מ.וו סדרה 3 ההבירידית בגרסאות חדשות

ב.מ.וו מרחיבה את היצע הגרסאות של סדרה 3 ההיברידית בישראל עם שתי רמות גימור חדשות

דגם: ב.מ.וו 330e
מחיר התחלתי: 265 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: לקסוס IS300h, מרצדס C350e


חברת דלק מוטורס מוסיפה בימים אלו שתי רמות אבזור חדשות לב.מ.וו 330e, הגרסה ההיברידית הנטענת של ב.מ.וו סדרה 3. הגרסה ההיבידית של סדרה 3 שהושקה בישראל בשנה שעברה זכתה להצלחה מרשימה כאשר נמכרו ממנה 222 יחידות, כשליש מכלל המכירות של סדרה 3 בישראל.

עד כה נמכרה ב.מ.וו 330e בישראל ברמת גימור אחת "אקסקלוסיב" שמחירה 295 אלף ש"ח.  מעתה מצטרפת להיצע המקומי רמת גימור בסיסית בשם "ספורט" שמחירה 265 אלף ש"ח, כאשר רשימת האבזור בגרסה זו כוללת פנסי LED בחזית, גג שמש חשמלי, מושבים מתכווננים חשמלית יחד עם התרעת התנגשות וסטיה מנתיב ובלימת חירם אוטונומית. ההבדלים ביחס לרמת גימור "אקסקלוסיב" באים לידי ביטוי בהיעדר בקרת שיוט אדפטיבית, ריפודי עור וחישוקים בקוטר "17 בלבד.

בנוסף תוצע ה-330e גם ברמת אבזור בכירה יותר בשם "אינדיבידואל" הכוללת ריפודי עור וגימורי עור לתא הנוסעים, מצלמות היקפיות, תצוגה עילית לנתוני לוח המחוונים, מערכת שמע משודרגת של הרמן קרדון וחישוקי "19. מחיר המכונית ברמת גימור זו הוא 325 אלף ש"ח.

ב.מ.וו 330e מצוידת ביחידת הנעה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 184 כ"ס ומנוע חשמלי היוצרים יחד הספק משולב של 252 כ"ס. יחידת סוללות ליתיום-יון עם יכול טעינה משקע בייתי מאפשרת למכונית טווח נסיעה מרבי של כ-40 ק"מ באמצעות אנרגיה חשמלית בלבד, כאשר נתון צריכת הדלק הממוצע על פי נתוני היצרן הוא 37 ק"מ לליטר.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments