החל שיווק גרסת הסטיישן של רנו מגאן גרנד קופה
רנו מתחיל לשווק בישראל את מגאן גרנד טור, גרסת הסטייןש השימושית של הגרנד קופה המוכרת. המחיר: החל מ-134 אלף ש"ח
דגם: רנו מגאן גרנד טור
שנת השקה: 2016
קטגוריה: משפחתיות סטיישן
מחיר התחלתי: 134 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: אופל אסטרה, פיג'ו 308SW, סיאט לאון ST, סקודה אוקטביה קומבי
רנו מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את גרסת הסטיישן של המגאן החדשה המכונה גרנד טור (Grand Tour). הגרנד טור מתבססת על גרסת הסדאן של המגאן, המכונה במקומותינו גרנד קופה, כשאורכה (463 ס"מ) ובסיס הגלגלים שלה (271 ס"מ) זהים לאלו של גרסת הסדאן וממקמים אותה כאחד מהסטיישנים הגדולים בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. תא המטען של הגרנד טור מאפשר נפח של 580 ליטר במצב רגיל, הניתנים להגדלה עד ל-1,695 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים.
לישראל מגיעה רנו גרנד טור רק עם מנוע הטורבו דיזל המוכר של רנו בנפח 1.5 ליטר המספק 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ, כשתיבת ההילוכים היא כפולת מצמד בעלת שישה יחסי העברה. דף הנתונים מספר כי הגרנד טור מאיצה ל-100 ב- 12.7 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 188 קמ"ש, כאשר צריכת הדלק הממוצעת עומד על 27 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן בתנאי מעבדה.
רנו גרנד טור תשווק בישראל בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית מכונה "life" ונמכרת במחיר של 134 אלף ש"ח כשהיא כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, מצלמה אחורית ומערכת ניווט, בקרת אקלים, בקרת שיוט ופנסי ערפל. בתוספת של 3,000 ש"ח ניתן לקבל את רמת גימור "zen" בה מתווספים בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חניה אחוריים, חיישני גשם ואורות, מראה מרכזית מתכהה, חישוקים קלים וגג שמש חשמלי. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר ומערכת התרעת התנגדות וסטייה מנתיב בהתקנה מקומית בלבד, ללא מערכות בטיחות אקטיביות.