עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

תערוכת פריז: הדגמים החדשים של 2019 נחשפים

תערוכת הרכב הדו-שנתית בפריז המתקיימת בימים אלו מהווה במה לחשיפת מגוון דגמים גדול ומרשים שיגיעו לאולמות התצוגה בשנת 2019. בואו לגלות את החידושים הגדלים של התערוכה

כמידי שנתיים נערכת בפריז בראשית הסתיו אחת מתערוכת הרכב הגדולות בעולם, והשניה בחשיבותה (יחד עם תערוכת פרנקפורט ואחרי תערוכת ג'נבה השנתית) עבור שוק הרכב האירופאי. מאות אלפי מבקרים מגיעים אל התערוכה הפתוחה לקהל במשך כמעט שבועיים, כדי לחזות בשלל החידושים והחשיפות של תעשיית הרכב.

התערוכה הנערכת בסתיו מבשרת לא רק על החידושים העתידיים בעולם הרכב, אלא גם מהווה במה להצגת דגמים וגרסאות חדשות אשר יגיעו לאולמות התצוגה במהלך שנת 2019. כיוון שמדובר בתערוכה אירופאית, רוב החידושים והדגמים החדשים אשר מוצגים בה רלוונטים גם עבור השוק הישראלי, כך שניתן לפגוש בה לא מעט דגמים אשר יעלו על כבישי הארץ בשנה הקרובה.

לצד דגמי הקונספט והתצוגה המעניינים, ריכזנו עבורכם את החשיפות הבולטות של הדגמים הסדרתיים אשר יוצגו בתערוכה ורלוונטיים עבור הושק הישראלי בכתבה שתתעדכן באופן שוטף במהלך קיומה של התערוכה. אתם מוזמנים להקליק ולגלות מה מצפה לנו בשנת 2019 וגם קצת מעבר לה.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments