עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

פיאט פולבק הגיע לישראל

פיאט מתחילה לשווק בישראל את הפולבק ונכנסת לראשונה לטריטוריה של הטנדרים היפניים

החדירה לטריטוריה בלתי מוכרת עבור פיאט דורשת ליצור אמון במותג בקרב הלקוחות, הגם שכאמור הפולבק מיוצר על ידי מיצובישי, לכן מצמיד היבואן המקומי אחריות מורחבת של 4 שנים – שנה יותר מהמקובל בקרב המתחרים כולל הטריטון עצמו.

fiat-professional_fullback_13_resize

בניגוד למיצובישי טריטון המוצע בארץ גם בגרסאות הנעה אחורית ועם תיבת הילוכים ידנית, בסמל"ת מתמקדים עם הפולבק רק בגרסת הנעה כפולה עם תיבת הילוכים אוטומטית. המנוע איתו מוצע הפולבק הוא טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטר המספק 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ, זאת בזמן שהטריטון מוצע במקומותינו גם עם מנוע מוחלש בהספק של 154 כ"ס. בדומה לטריטון גם לפולבק תיבת הילוכים אוטומטית בעלת חמישה יחסי העברה, כאשר מערכת ההנעה הכפולה כוללת יחס העברה נמוך ואפשרות נעילה של הדיפרנציאל המרכזי.

מחירו של הפולבק מתחיל ב-230 אלף ש"ח לרמת גימור סטייל הכוללת 7 כריות אוויר, מערכת התרעת סטיה מנתיב, מערכת מולטימדיה משולבת דיבורית  BT ומצלמה אחורית, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישני גשם ואורות וחישוקים קלים בקוטר "16. בתוספת של 17 אלף ש"ח מוצעת חבילת הפרימיום עם פרטי אבזור חריגים לקטגוריה ובהם: מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, ריפודי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית וחישוקים קלים בקוטר "17.

Facebook Comments