עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

נהיגה ראשונה: טויוטה C-HR

באיחור ניכר מצטרפת טויוטה לפלח השוק של הקרוסאוברים הקומפקטיים האופנתיים, והיא עושה את זה עם מכונית שנראית שונה מכל טויוטה שאתם מכירים

דגם: טויוטה C-HR
שנת השקה: 2016
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
מתחרים עיקריים: יונדאי קונה, מאזדה CX3, פיאט 500X, ג'יפ רנגייד, סוזוקי ויטארה


לקח לטויוטה הרבה זמן להצטרף לאופנת הקרוסאוברים הקטנים אותה חוללה ניסאן עם הג'וק שהוצג בשנת 2010. שני עשורים קודם לכן, אותה טויוטה הייתה מהראשונות לזהות את הצורך ברכבי פנאי קומפקטיים המיועדים קודם כל לכביש ואינם מסורבלים ובזבזניים כמו רכבי השטח של אותה תקופה, מה שהביא להולדתו של הראב 4 בשנת 1994 שהפך מאז לסיפור הצלחה.

עם ה-C-HR אותו פגשנו בהשקה העולמית מנסה טויוטה לספק את הפרשנות שלה לקרוסאובר קטן, כשהיא עושה זאת בצורה לא שגרתית. העיצוב בעל צללית הקופה הוא נועז בכל קנה מידה, בהשוואה לג'וק ועל אחת כמה וכמה בהשוואה לשאר קו המוצרים של טויוטה המעוצב באופן שמרני. אל העיצוב הנועז שידכה טויוטה את טכנולוגית ההנעה ההיברידית המוכרת והמוכחת שלה, מה שהופך את ה-C-HR לנציג הכמעט בלעדי בקטגוריה, למעט קיה נירו, המציג הנעה היברידית.

השילוב הזה של רכב פנאי גבוה ומעוצב, עם הנעה היברידית חסכונית והסמל הנכון בחזית יכול במחיר הנכון להפוך ללהיט מכירות שיענה על הרצונות של קהל רחב. עם הפוטנציאל מבטיח שכזה יצאנו לנסיעת ההתרשמות הראשונה שלנו מה-C-HR בטרם יגיע ארצה בראשית שנת 2017.

כתבות נוספות

Facebook Comments