עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

לקסוס CT200h המחודשת הגיעה לישראל

לקסוס מתחילה לשווק את ה-CT המחודשת עם עיצוב עדכני, יותר מערכות בטיחות ותג מחיר נמוך מבעבר

דגם: לקסוס CT200
שנת השקה: 2011
מתיחת פנים: 2017
קטגוריה: קומפקטיות יוקרתיות
מחיר התחלתי: 150 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: אאודי A3, ב.מ.וו סדרה 1, מרצדס A קלאס, אינפיניטי Q30, וולוו V40


חברת יוניון מוטורס מתחילה לשווק בישראל בימים אלו את לקסוס CT200h המחודשת, זאת לאחר מתיחת פנים קלה אותה עברה המכונית הוותיקה לפני מספר חודשים. סדרת ה-CT היא הסדרה הקטנה והזולה בהיצע הדגמים של מותג היוקרה היפני, כשמעתה מגיעה המכונית לישראל גם ברמת גימור בסיסית המכונה "אקזקיוטיב" במחיר תחרותי של 150 אלף ש"ח.

מה נשתנה?
למרות גילה של ה-CT, לקסוס הסתפקה במתיחת פנים קלה בלבד עבור המכונית עד אשר יופי דור חדש לחלוטים בשנה הבאה. בצד הקוסמטי התרכזה מתיחת הפנים בעיקר בחזית ,עם יחידות תאורה עדכניות, פגוש ושבכה מעודכנת בסגנון סדרת ה-LS החדשה, כשמאחור ישנן יחידות תאורת LED עם גרפיקה בצורת האות L.

שדרוג משמעותי יותר נעשה בתחום הבטיחות, כשה-CT200h כוללת בכל רמות הגימור מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, תאורת אור גבוה אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורים והתרעת עייפות לנהג, אליהן מצטרפת גם בקרת שיוט אדפטיבית.

הביצועים
יחידת ההנעה של לקסוס CT200h נותרה ללא שינוי ומשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 136 כ"ס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה, כשהמכונית מסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת הדלק ממוצעת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.

מחיר ואבזור
לקסוס מציעה את ה-CT200h בישראל בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית שבהן תימכר במחיר תחרותי של 150 אלף ש"ח – קצת יותר ממחירה של טויוטה פריוס. ברמת גימור זו המגונה "אקזקיוטיב" ישנן מערכת מולטימדיה מקורית עם מצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ואורות, קיפול מראות חשמלי וחישוקים קלים בקוטר צנוע של "15 בלבד.

עבור רמת גימור "לוקשרי" נדרשת תוספת של  12 אלף ש"ח ובה ישנם גם תאורת LED מלאה בחזית וחישוקי "16. רמת הגימור הבכירה מכונה "פרימיום" ומחירה עומד על 174 אלף ש"ח, כשהיא כוללת גם מפתח חכם, חיישני חניה וגג שמש חשמלי.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments