עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

חדש על הכביש: פולקסווגן גולף המחודשת

פולקסווגן מתחילה לשווק את הדור השביעי של הגולף לאחר מתיחת הפנים אותה הוא עבר לאחרונה. המחיר: החל מ-132 אלף ש"ח

שנת השקה: 2012
מתיחת פנים: 2016
קטגוריה: משפחתיות קומפקטיות
מחיר התחלתי: 132 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: אופל אסטרה, פיג'ו 308, סיאט לאון, מאזדה 3, טויוטה אוריס



מה השתנה?
מתיחת הפנים אותה עברה הגולף היא מינורית למדי. מבחינה קוסמטית ניתן להבחין בחזית מעודכנת עם פגוש קדמי חדש ויחידות תאורה משודרגות, כאשר מאחור ישנן יחידות תאורה חדשות בטכנולוגית LED.

החידוש העיקרי בתא הנוסעים מעבר לשדרוג איכות החומרים הוא בהתקנת מערכת מולטימדיה חדשה המותאמת לממשקי גוגל ואפל. למערכת מסך מגע בגודל "8, נגן דיסקים ומולטימדיה ו-8 רמקולים.

מתיחת הפנים הייתה הזדמנות עבור היבואן המקומי לשדרג את אבזור הבטיחות בגולף עם מערכות בטיחות מתקדמת. מעתה מצוידת המכונית כסטנדרט במערכת התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית במהירויות עירוניות, מערכת התרעה על ערנות הנהג ומערכת בקת שיוט אדפטיבית.



הביצועים
למרות שהגולף המחודשת הוצגה בחו"ל עם מנוע 1.5 ליטר טורבו חדש מסדרת המנועים המודולארית של פולקסווגן, לישראל היא תמשיך להגיע עם מנוע ה-1.4 ליטר המוכר. מנוע זה יוצע כבעב בשתי רמות הספק, כאשר בשתיהן הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה.

בגרסה הבסיסית מספק המנוע 125 כ"ס ו-20.4 קג"מ ובאמצעותו מזנקת המכונית ל-100 ב-9.1 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 204 קמ"ש. בגרסה הבכירה מפיק המנוע 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ באמצעותם מתקצר הזינוק ל-100 ל-8.2 שניות והמהירות המרבית עולה ל-216 קמ"ש. שתי הגרסאות רושמות צריכת דלק ממוצעת של 19.6 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.



אבזור ומחיר
הגולף המחודשת משווקת בישראל בשתי רמות גימור בהתאם לגרסאות המנוע. רמת הגימור הבסיסית טרנדלין מגיעה עם מנוע ה-125 כ"ס והיא כוללת 7 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, מראות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "15 בהתקנה מקומית. מחיר גרסה זו עומד על 132 אלף ש"ח, כ-2000 ש"ח יותר ממחירה של הגולף עם מנוע זהה לפני מתיחת הפנים.

גרסת ה-150 כ"ס תשווק ברמת גימור קומפורטליין הכוללת בנוסף גם מפתח חכם ומתג התנעה, חיישן גשם, מראה אמצעית מתכהה אוטומטית, מושבים משודרגים עם כוונון תמיכת גב, גג פנורמי נפחת שמלית וחישוקים קלים מקוריים בקוטר "16. מחירה של הגולף בגרסה זו הוא 144 אלף ש"ח.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments