עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

גרסת בסיס חדשה לאלפא רומיאו סטלביו

רכב הפנאי הראשון של אלפא מגיע מעתה בגרסת בסיס חדשה ומוזלת במחיר התחלתי של 320 אלף ש"ח

לפני כחודשיים החלה אלפא רומיאו לשווק בישראל את הסטלביו, רכב הפנאי הראשון של החברה המתבסס על הג'וליה החדשה. שיווקו של הסטלביו החל בעצימות נמוכה, עם מלאי של 40 יחידות בלבד, כולן בגרסה 2.0 ליטר טורבו 280 כ"ס מאובזרת ויקרה יחסית שמחירה ההתחלתי עמד על 385 אלף ש"ח. כעת מצטרפת להיצע המקומי גרסת בסיס מוזלת של הסטלביו האמורה לשאת בנטל העיקרי של המכירות, כאשר הצפי השאפתני של היבואן הוא למכור כ-200 יחידות מהסטלביו בשנה אחת.

הגרסה החדשה מונעת על ידי אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו, אך הספקו מוגבל ל-200 כ"ס. כמו בדגם הבכיר גם בגרסה זו ישנה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה ומערכת הנעה כפולה Q4 המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים באופן קבוע, כאשר בעת הצורך משולבים גם הגלגלים הקדמיים עד לחלוקת כוח של 50:50 בין הסרנים. בגרסה זו מזנק הסטלביו ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות ומגיע למהירות מרבית של 215 קמ"ש.

מחירו הסטלביו בגרסה החדשה המגיעה ברמת גימור מילאנו עומד על 320 אלף ש"ח. רשימת האבזור כוללת בין היתר מושבים מתכווננים חשמלית, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען, גג שמש פנורמי, פנסי קסנון וחישוקי "18 אך מוותרת על ריפודי העור וכוללת מסך מולטימדיה קטן יותר. אותם ריפודי עור, מסך מולטימדיה משודרג, חיישני חניה קדמיים וחישוקי "19 מוצעים בחבילת הספציאלה בתוספת של 30 אלף ש"ח.
מפרט הבטיחות של הסטלביו כולל מערכת התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית ומערכת התרעה על סטייה מנתיב.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments