עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק מאזדה 6 המחודשת

מאזדה 6 נוחתת בישראל אחרי מתיחת פנים קלה ועם שדרוג ברמות הגימור

vx-1419410

חברת דלק מוטורס מתחילה לשווק בימים אלו את המאזדה 6 העדכנית, זאת אחרי מתיחת פנים קלה אותה עברה המכונית לפני מספר חודשים. מתיחת הפנים התמקדה בעיקר במספר עדכונים קוסמטיים חיצוניים ופנימיים, לוח מחוונים חדש והוספת מערכת חדשה המכונה GVC הממתנת את ההעברות המשקל בזמן פניה על ידי התערבות בניהול המנוע. בהיצע המנועים אין שינוי והמאזדה 6 תמשיך להיות מוצעת עם מנועי 2.0 ו-2.5 ליטר בהספקים של 165 ו-192 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה.

מאזדה 6 המחודשת תמשיך להגיע ארצה ברמות גימור לוקשרי ופרימיום, אליהם מצטרפת מעתה גם רמת גימור בכירה חדשה בשם פרימיום פלוס. ברמת גימור פרימיום ישנם בין היתר ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים, גג שמש חשמלי וחישוקי "19.רמת הגימור החדשה כוללת נוסף לאבזור הקיים בגרסת הפרימיום פלוס גם ריפודי עור נאפה, תאורת  LEDאדפטיבית בחזית, מערכת שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ומערכת שמע משודרגת מתוצרת Bose. גרסת הפרימיום פלוס מוצעת רק עם מנוע ה-2.5 ומחירה עומד על 196 אלף ש"ח.

מחירי יתר הגרסאות הינם 168 אלף ש"ח לגרסת ה-2.0 ליטר ברמת גימור לוקשורי במרכבי סדאן או סטיישן, 178 אלף ש"ח. מחיר גרסת ה-2.5 ליטר עומד על 178 אלף ש"ח ברמת גימור לוקשורי ו-186 אלף ש"ח ברמת גימור פרימיום.

 


Facebook Comments