עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

סקודה אוקטביה RS המחודשת הגיעה לישראל

גרסת הביצועים של סקודה אוקטביה נחתה בישראל לאחר מתיחת פנים עם יותר כוח, יותר אבזור בטיחות וללא שינוי במחיר

דגם: סקודה אוקטביה RS
שנת השקה: 2012
מתיחת פנים: 2017
קטגוריה: משפחתיות ספורטיביות
מחיר התחלתי: 220  אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: פולקסווגן גולף GTI, סיאט לאון קופרה, פיג'ו 308GTI


סקודה מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את את סקודה אוקטביה RS המחודשת, כשהיא מצטרפת ליתר דגמי משפחת האוקטביה בישראל לאחר מתיחת פנים אותה עברה בסוף השנה שעברה. כמו הדגמים הרגילים, גם האוקטביה RS קיבלה אתה חרטום החדשה עם יחידות התאורה המפוצלות והשבכה העדכנית. בתא הנוסעים ישנה מערכת מולטימדיה חדשה ועיצוב חדש לקונסולה המרכזית, יחד עם מושבים ספורטיביים חדשים של גרסת ה-RS.

הבטיחות
שדרוג משמעותי נעשה בתחום הבטיחות, כשמעתה מגיעה האוקטביה RS כסטנדרט עם מערכת התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית כמו בגרסאות העממיות. בנוסף מצוידת ה-RS גם במערכת לזיהוי עצמים בשטחים מתים.

הביצועים
במסגרת מתיחת הפנים זכה מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של האוקטביה RS לתוספת של 10 כ"ס שהביאו את הספקו ל-230 כ"ס. עם זאת, בניגוד לעבר, לישראל מגיעה סקודה אוקטביה RS כעת עם חבילת הביצועים שבה ההספק המרבי שודרג ועומד על 245 כ"ס. במסגרת מתיחת הפנים זכתה האוקטביה RS גם לתיבת הילוכים כפולת מצמד משודרגת עם שבעה הילוכים במקום שישה בעבר, ומצמדים טבולים בשמן לטובת עמידות מוגברת. הביצועים השתפרו קלות, כשהאוקטביה RS המגיעה ארצה מזנקת ל-100 ב-6.6 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 250 קמ"ש.

אבזור ומחיר
למרות השדרוגים מחירה של האוקטביה RS נותר ללא שינוי ועומד על 220 אלף ש"ח. רשימת האבזור כוללת בנוסף לציוד הבטיחות המשודרג גם מתלים אדפטיביים, דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, גג שמש פנורמי חשמלי, ריפודי עור/אלקנטרה, תאורת LED מלאה בחזית וחישוקים קלים בקוטר "19.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments