עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

סאנגיונג טיבולי אקסטרה לארג'

רכב הפנאי הקטן של סאנגיונג מגיעה מעתה גם בגרסה מוארכת, שמחירה גבוה ב9,000 ש"ח מהגרסה הסטנדרטית שתמשיך להימכר במקביל

שנת דגם: 2017
קטגוריה: רכבי פנאי קטנים
מחיר התחלתי: 129 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: שברולט טראקס, ניסאן ג'וק, רנו קאפצ'ור



חברת 'טלקאר' מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את סאנגיונג טיבולי XLV, הגרסה המוגדלת של הטיבולי, הקרוסאובר הקטן של החברה הקוראנית. הגרסה המוארכת של הטיבולי אמורה לספק אלטרנטיבה, לפחות מבחינת הגודל, לרכבי הפנאי המשפחתיים כדוגמת ניסאן קשקאי וקיה ספורטאז'.
 
ל-XLV תוספת של 22 ס"מ לאורך ביחס לטיבולי המוכר שאורכו הוא 420 ס"מ. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי ועומד על 260 ס"מ. תוספת האורך, כולה לחלקה האחורי של המכונית, תרם להגדלה משמעותית של תא המטען, המכיל כעת נפח של 720 ליטר לפני קיפול המושבים האחוריים. עם קיפול המושבים ניתן להגדיל את תא המטען לנפח של 1,294 ליטר.

כמו הטיבולי הרגיל, גם גרסת ה-XLV מצוידת במנוע טורבו דיזל בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית. המנוע בנפח 1.6 ליטר מספק 115 כ"ס ו-30.6 קג"מ ומשודך לתיבת בעלת שישה הילוכים מה שמאפשר לטיבולי להגיע למהירות מרבית של 174 קמ"ש ולרשום צריכת דלק ממוצעת של 17 ק"מ לליטר.

מחירו של הטיבולי XLV עומד על 129 אלף ש"ח, כ-9,000 ש"ח יותר ממחירו של הטיבולי הרגיל. ה-XLVמגיע ברמת גימור אחת הכוללת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT משולבת, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "16. ציוד הבטיחות כולל 7 כריות אוויר ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments