עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

החל שיווק סקודה סיטיגו המחודשת

מכונית המיני העירונית של סקודה מגיעה ארצה אחרי מתיחת פנים קלה, עם עיצוב מעודכן ורשימת אבזור משופרת. המחיר: החל מ-61 אלף ש"ח

שנת השקה: 2011
מתיחת פנים: 2017
קטגוריה: מכוניות מיני
מחיר התחלתי: 61 אלף ש"ח
מתחרות עיקריות: קיה פיקנטו, יונדאי i10, סיטרואן C1, סיאט מיי



מה נשתנה?
מתיחת הפנים אותה עברה הסיטיגו קלה למדי וכוללת שינוי עיצוב קלים בחזית ויחידות תאורה מעודכנות מלפנים בעלות תאורת יום LED, תצוגה משופרת ללוח המחוונים ומערכת שמע מעודכנת (עדיין ללא מסך מגע).

הביצועים
בסיטיגו ממשיכה להגיע ארצה עם מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המספק 60 כ"ס ו-9.6 קג"מ, אשר יוצע עם תיבה ידנית או רובוטית בעלת מצמד בודד, שתיהן עם חמישה יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורת 14.4 שניות בדגם הידני ו-16.2 שניות בדגם הרובוטי ולשניהם מהירות מרבית של 162 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן היא 22.7 ו-23.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

מחיר ואבזור
הסיטיגו מגיעה ארצה ברמת גימור אחת הכוללת מזגן מכאני, מערכת שמע מקורית עם קישורית BT, שני חלונות חשמליים ומראות מתכוונות חשמלית, חיישני גשם ותאורה וחישוקים קלים בקוטר "14.
בתחום הבטיחות מציעה הסיטיגו 4 כריות אוויר ומערכת בלימת חירום אוטונומית עד מהירות של 30 קמ"ש, זאת בתוספת למערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

מחירי סקודה סיטיגו יעמדו על 61 אלף ש"ח לגרסה הידנית ו-68 אלף ש"ח לגרסה האוטומטית, אך יש לזכור שאלו מחירי מחירון ולא פעם בעבר הוצעה הסיטיגו במבצעים בהם מחירה היה נמוך משמעותית

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments