עיתונות רכב אובייקטיבית מבית TheCar

הונדה CRV החדש מוצג בגרסה האירופאית

הונדה מציגה בג'נבה את הגרסה האירופאית לרכב הפנאי המצליח שלה שיציע לראשונה גם אופציה ל-7 מושבים. לישראל אמור להגיע ה-CRV החדש לקראת סוף השנה

דגם: הונדה CRV
דגם מוחלף: הונדה CRV דור רביעי
שנת השקה: 2016
צפי הגעה לישראל: אמצע 2018
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
מחיר משוער: החל מ-180 אלף ש"ח
מתחרים עיקריים: מאזדה CX5, טויוטה ראב 4, ניסאן אקסטרייל, מיצובישי אאוטלנדר, פולקסווגן טיגואן, קיה ספורטאז' טורבו


בתערוכת ג'נבה שנערכה בראשית חודש מרץ חשפה הונדה את הגרסה האירופאית של ה-CRV החדש, רכב הפנאי הקומפקטי והפופולארי של החברה. הונדה CRV החדש הושק בארה"ב כבר בסוף שנת 2016, שם הוא נחשב כבר שנים לרכב הפנאי הנמכר ביותר והרכב הנמכר ביותר של הונדה. בהתאמה לשוק האירופאי עבר ה-CRV שינויים קוסמטיים קלים ונוספה לו לראשונה גרסת 7 מושבים. שיווקו של הונדה CRV החדש יחל באירופה כבר באביב, כשלישראל הוא אמור להגיע במחצית השניה של 2018.

הממדים
הונדה CRV החדש מתבסס על הפלטפורמה של הסוייק החדשה ומציע מידות גדולות יותר  מאשר קודמו. האורך הכולל צמח ב-6 ס"מ ל-458 ס"מ, ובעקבות כך צמח בסיס הגלגלים לאורך של 266 ס"מ, 5 ס"מ יותר מאשר בדור הקודם. צמיחה משמעותית לא פחות היא בממד הרוחב, עם 3 ס"מ יותר מאשר בעבר ו-185 ס"מ נדיבים. גובה המכונית צמח בשיעור דומה ועומד על 168 ס"מ.

המנועים
המנוע העיקרי איתו יוצע ה-CRV באירופה הוא 1.5 ליטר טורבו בהספק של 182 כ"ס בשידוך לתיבת ידנית עם שישה יחסי העברה או אוטומטית רציפה, כשניתן יהיה לבחור בין הנעה קדמי או כפולה. נתוני הביצועים לפי התקן האירופאי טרם פורסמו. באירופה יוצע גם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה, אך גרסה זו לא מיועדת להגיע ארצה.

בנוסף לשתי גרסאות אלו יוצע ה-CRV החל משנת 2019 גם עם יחידת הנעה היברידית מתקדמת המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי הפועל בשיטת מחזור אטקינסון, לשני מנועים חשמליים היוצרים מערכת הנעה כפולה חכמה.

עוד חדשות ומבצעים

Facebook Comments